1799
Kope vás múza
23.10.2009 - 22:54
5
121
1458

Keď ani verše nestačia...

Cítila lásku

A jej srdce na povrázku,

Zľahka tĺklo,

Keď citmi vzbĺklo.

 

Písať by chcela,

Slovom to vyjadriť,

Čo preňu znamená,

Že mu môže veriť.

 

Pocit ,že krídla ju nesú,

Niekam kde slzy smútku niesu,

Kde dážď prší krásne,

A samé sa píšu básne.

 

Stráca význam viet

Rýmy preňho hľadá,

takých slov niet,

Tak moc ho má rada.

Pomaly zaspáva vo víre slov,

Sklamaná zo seba, odchádza do ríše snov...

Comments

Pridať nový komentár

vjerka to presne vystihla už teraz z tvojich veršov cítiť náboj a špecifický štýl ešte by bolo dobré, keď používaš viazaný verš, dodržať rytmus napr. že mu môže veriť, takých slov niet držím ti palce
pači sa mi to. máš pekný štýl a tvoje slová majú hĺbku ... zdraví Maja
ahoj ;) som posledná z tých, čo by mali niečo kritizovať (zvlášť keď ja mám vo svojich veršoch často podobný úkaz), tak to ber iba ako pocit jedného zle vyspatého čitateľa, ok? múza v tebe drieme, to cítiť zreteľne, nielen v tom silnom cite, ale aj v tom boji s ňou (podľa tvojich riadkov), kým si ju skrotila do tejto podoby. no zdá sa mi to príliš jasné, príliš zreteľné, o čom píšeš - je tam málo na domýšľanie a priestoru na vlastné predstavy (a to mám na básňach rada) - viac metafor, hry so slovami, viac skryť myšlienku... veľa vytrvalosti v ďalšom krotení! ;)
dakujem ti Vjerka:) kazdu konstruktivnu kritiku beriem ako moznost nieco zlepsit takze som ti vdacna...pri pisani tohotu som, priznavam, skor naschval nezaobalovala tu myslienku do pozlatok z metafor...mala som strach, pocit, ze adresát by to celkom nepochopil tak pozakrývané...:) tot malicke slovo na moju obranu ale inak ti naozaj dakujem a vlastne s tebou suhlasim :) dakujem:)
Mne sa to naopak páčilo bez výhrad. Som fanúšikom priamych diel aj tohto štýlu. Navyše ma chytil za srdce celkový rytmus tohto diela aj myšlienka "Stráca význam viet Rýmy preňho hľadá, takých slov niet, Tak moc ho má rada. Pomaly zaspáva vo víre slov, Sklamaná zo seba, odchádza do ríše snov..." Táto časť je naozaj krásna. Zostaň s múzou! Teším sa na tvoje ďalšie príspevky. :) S pozdravom Dušan Damián.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
17
Počet nazbieraných
1, 330
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť