1305
Kope vás múza
29.09.2009 - 21:29
4
69
1231

Ľútosť

Ľútosť  

Ľúbim Ťa,

Milujem,

Poznám Ťa

a preto banujem

za každým zlým dňom,

za nesplneným snom,

za premlčaným slovom

za láskou, keď nie dvom

                  len jednému hlavu pletie

 

Comments

Pridať nový komentár

Naozaj, je mi ľúto, že k takej peknej básničke musím pripojiť tvrdú kritiku, ale nie literárnu. Ak si prečítaš môj komentár k príspevku Tvojej ,, kolegyne v zbrani"( SPpanda - Na začiatok), bude Ti všetko jasné. Pre istotu v krátkosti zopakujem: Tým, že uverejníš tri príspevky do nepatričného oddelenia (splavujete rieky?), vyhodíš tri príspevky s aktuálnou vodáckou tematikou. Myslíš, že je to v poriadku?
Feri, sorry nevedela som na týchto stránkach chodiť, bolo to nedopatrením a nechcela som to takto urobiť, v ten večer som bola uplakaná ako... potrebovala som sa odreagovať a ani som netušila, ako posielať príspevky. Dá sa to napraviť? A´ďakujem za to že básnička dosala hodnotenie pekná, liečim sa z bolesti takouto terapiou.linna
... pridaj sa k nám, vodákov, príroda lieči (keď sa budeš topiť v hati, ostatné problémy sa Ti budú zdať celkom malicherné)
Milá linnda! Z Tvojej reakcie usudzujem, že som bol možno trochu tvrdý. Beriem to späť a súčasne podčiarkujem krátku radu vp: na všetky bolesti(hlavne tie duševné) poznám vynikajúce sanatórium - prírodu. A k otázke, či sa to dá napraviť : áno ! Je to zároveň rada pre menej skúsených: Tí, ktorí častejšie pridávajú príspevky, ich majú na stránke, tie staršie sú skryté, ale dajú sa ľahko otvoriť kliknutím na niektorý z aktuálnych príspevkov a po jeho otvorení opatovným kliknutím na meno blogera sa otvorí jeho profil so všetkými aj staršími príspevkami. A na záver moje motto:,,Buďme optimisti, môže byť ešte horšie!"

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
20
Počet nazbieraných
495
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť