31.10.2013
Je to ako zívanie ranného slnka, ktoré ju každé ráno pichá ostrými lúčmi priamo do oka a prebudí ju. Pocit, že niečo nové prichádza. Prebúdzanie sa.
Nový deň , kým slnko prepláva po oblohe, čaká ju množstvo nádychov. A starnutie. Blíži sa k dvadsiatemu roku, dvadsať rokov a nekonečné túlanie sa životom. Kto povedal, že raz musíme nájsť jeho zmysel ?
Miluje všetko nevšedné a čarovné. Halloween. Deň ako stvorený na zázrak. A pritom celkom obyčajný.
------
Oblaky sa k večeru sfarbili do ružova, osvietené tlmenou žiarou ospalého slnka. V diaľke počuť štekot psov a krkavce utíchli.
------
Predvečer sviatku všetkých svätých . V myšlienkach sa vracia k domovu, predstavuje si popadané lístie všade okolo rieky. Jesenné lúče prepletené pomedzi vlákna pavučiny.
1.11.2013
Čas dušičiek nepripomína nič okrem dátumu.
Deň strávený v kaviarni v prístave pri zvukoch mora narážajúceho o skaly . V ruke kniha a zelený čaj. More má na jeseň zvláštne čaro, opustené pláže akoby oddychovali a ona sa pri pohľade naň dokázala úplne uvoľniť. Všade ticho a opustené hotely. Atmosféra pokoja , ktorý hľadajú ľudia túžiaci po oddychu počas leta, nájdená až po sezóne, keď všetci odišli.
Comments
Pridať nový komentár
Musím hneď na úvod povedať, že takéto príspevky sú presne podľa môjho gusta.
Poeticky malebné úryvky myšlienok, ktoré nám dávajú nahliadnuť do tvojho videnia sveta, prípadne nám pomáhajú pochopiť tvoju momentálnu náladu.
Pre mňa je to naozaj príjemný prvý príspevok z tvojej dielne a teším sa na ďalšie. Určite si ich rád prečítam.
Inak súhslasím s Adharou: Tá veta s lúčmi a pavučinkou, mala šmrnc. :-)
Zostaň s Múzou!
PS: A výborná profilová fotka. Páči sa mi! Palec hore za estetické cítenie!
Ďakujem, potešili ma pozitívne reakcie :)
Budem vďačná za kritiku či názor.
sú to naozaj "len" pocity, útržky z dní, ale páči sa mi to, často to cítim podobne, aj keď ja, bohužiaľ, nie som pri mori :)
Zdravím, Naty!
Pozor na opakovanie slov (posledný odstavec - slová opustený a oddychovať). Inak vcelku príjemný náčrt myšlienok a emócií. ;)
Hm... téma fajn, atmosféru nevšedných dní mám rada. Najviac ma oslovila veta „Jesenné lúče prepletené pomedzi vlákna pavučiny.“ A tiež tá posledná veta.