692
Kope vás múza
30.03.2009 - 14:18
16
252
2772

Poviedka 2009

Ahojte...neviete nahodou kedy je uzavierka poviedky 2009 a nemate nejaky link na vseobecne info?

Comments

Pridať nový komentár

No tak skús hádať čo je trichtíř, rampouch, jelikož,ponevač, velbloud, hlemížd,sudá,lichá?
Fakt rada by som ti pomohla, ale vôbec ani netuším o čo ide. mrzí ma to... Jáj či to sa nemám ozývať keď neviem? :D ja len aby si si nemyslel, že ťa tu na enigme ignorujeme... no... aspoň ja teda neviem o čo ide ale snád sa nájdu takí, čo ti budú vedieť pomôcť ;)
inak, to je dobrá otázka...nikde o tom nič neviem nájsť, ale asi to je ešte hodne ďaleko, pretože uzávierka 2008 bola až niekedy koncom roka...alebo aspoň v druhom polroku.
no to nemohla byt lebo vyhlasenie vysledkou v poviedke roku 2008 bolo 25.8.2008
Odpoveď sa nachádza v návštevnej knihe na tejto stránke. Poskytla to tam Danisa a tak si to dovolím odcitovať a preniesť do tejto diskusie. Alebo si to môžete pozrieť na:http://www.enigma.sk/navstevna-kniha Citujem: "Ahoj Enigmaci :) trosku som sa informovala na L.C.A. www stranke, ci aj tento rok planuju literarnu sutaz Poviedka. Dostalo sa mi takejto odpovede : "13. rocnik sutaze Poviedka bude vyhlaseny az v aprili, prispevky sa budu prijimat do juna a vyhodnotenie bude na jesen" presne datumy vsak este neuvadzaju... Kazdopadne, je tu vela talentov ( vratane mna;) ), ktore by to mali skusit tento rok :) vsetkym drzim palce a prajem nech vas muza kope!!!!"
aha...tak to neviem, čo za čudnú stránku som to pozerala, lebo tam bolo niečo úplne iné. :D no nič, tak prepáčte za nesprávnu informáciu. :D
Milí přátelé, trápí mne, že naši mladí pomalu nerozumí slovensky. Vnučka mi však dokazovala, že sejde-li se více odlišných slov, skutečně může znít slovenština jako cizí jazyk.Mohl by se tématu ujmout Slovák a sepsat třeba humornou povídku(s překladem do češtiny), kde by se vyskytla slova např: cintorín, ceruzka, ťava, čudný, čučorieka, čipka, marhuĺa, hradská, bábätko, bocian, kĺak,chalan, gombík, olovrant ... atd. (možná vybrat z česko-slovenského slovníku, pokud nějaký existuje)? Mám dobré přátele v Trenčíně a v Košicích a vzpomínám na lázeňské pobyty v Piešťanech, Trenčanských Teplicích a Dudincích a také na Podhájskou. Srdečně všechny zdravím.
sranda je len, ze to iba cesi nerozumejú slovensky, ale slovaci cesky rozumeju...:DDDD
Treba to zobrať ako fakt. Nápad Smaragda je však pozoruhodný.
No v tom prípade by sme mali každý napísať nejakú povedku, ktorá by obsahovala smaagdove slovenské mená, tak do 500slov. A urobiť jeden taký to link, kde by sa tie poviedky hádzali
ahojte...prosiiiiiim vas kto tu vie ako sa dozviem ci som vyhrala??? pretoze naozaj nerozmumiem ci mame vsetci prist 13. do Bratislavy alebo ako ale neviem si zivo predstavit ako sa 300 ludi navali do nejakej haly a budu cakat na vyhlasenie...za pomoc dakujem.

ak myslis tu,ktoru organizuje vydavatelstvo L.C.A. tak si mrkni ich stranku, a kludne im napis mail, oni ti poskytnu blizsie info...urcite je to najspolahlivejsia cesta ako sa dozvies terminy...

vela stastia! :)

pozri navstevnu knihu...a drzim palce ! :)
ja som sa na www.literarnyklub.sk dočítala, že výsledky budú vyhlásené v Rádiu FM o 8.00, tak neviem, ale na prihlášku do súťaže sa písalo aj telefónne číslo, takže si myslím, že ak by sa to robilo nejak oficiálne s účasťou víťazov, tak tých víťazov určite pozvú. /To je len môj názor./
ak vyhras tak sa to urcite dozvies, to sa neboj, a myslim ze hned na druhy den je zoznam vitaznych poviedok zverejneny aj na www.literernyklub.sk tak som to zistila minuly rok...tak uz nas od vyhlasenia deli len par dni...uvidime ake slzy budeme ronit ;) vela stastia...

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
38
Počet nazbieraných
2, 065
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť