2823
Kope vás múza
20.02.2020 - 04:36
0
18
1195

Škriatok Ezechiel

Časť druhá

Obyvatelia mestečka

Ešte v ten večer rodičia chlapcov zistili,že deti sa nevrátili domov.Nuž sa vybrali ich hľadať. Prehladali celé mestečko a potom zamierili aj na neďalekú lúčku.Pred tajomným lesom však zastavili.Vojsť dnu však nemal odvahu však nik.Kam sa mohli zatulať chlapci.A,tak sa vrátili späť do mestečka.Hneď ráno ich opäť budu hľadať.Na druhý deň len čo slnce vyšlo na oblohu, obyvatelia mestečka sa opäť vybrali deti hľadať.Chlapci a škriatok Ezechiel sa vybrali na kraj tajomného lesa.Keď prišli k starej borovice,tak Ezechiel odvetil.Hľa,tam sa blížia obyvateli mestečka.Už vás hľadajú.Mathias odvetil Ezechielovi.Chceli by sme sa ti poďakovať,že si nás vyviedol z hustého lesa Ezechiel.Potom sa spolu rozlúčili a deti sa rozbehli k svojím rodičom a ostatným obyvateľom mestečka.A Ezechiel sa vrátil do svojej malej chalúpky.Obyvatelia mestečka sa vrátili potom hneď domov.Ešte na chvíľu sa chlapci obzreli k lesu a pousmiali sa.

Pridal/a Poet dňa 20.02.2020 - 04:36

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
7
Počet nazbieraných
167
Som amatérsky básnik a spisovateľ,textár.Narodený v Bratislave,žijúci v Galante.
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť