2774
Kope vás múza
20.09.2019 - 13:56
1
36
734

Skutočná farba pomsty

Anotácia

Ju poháňa nenávisť a pre pomstu je ochotná urobiť hocičo. Pred jej hnevom nie je miesto, kde by ste sa mohli skryť. Jej ohňu netečie nikto.

Ženie ho vpred pýcha a túžba po sláve a uznaní. Je ochotný pre to obetovať všetko. Nie je miesto, ktoré by nepreskúmal, aby ju našiel. Jeho ctižiadostivosť nepozná hranice.

Ako ďaleko sú obaja schopní zájsť, aby dosiahli to, po čom najviac túžia?

 

Vyzerá ako obyčajné dievča, aj sa tak správa, ale pod kožou drieme monštrum, ktoré sa chce za každú cenu dostať opäť na slobodu. Už stovky rokov prežíva v tele, ktoré ju len obmedzuje a stalo sa jej vlastným väzením. Ale už má toho dosť! Nemieni ostať v tejto podobe už ani o minútu dlhšie, preto sa vybrala za ľuďmi, ktorých predkovia to všetko začali. Nielen chce zlomiť kliatbu, ktorá ju núti zostať pripútanú k zemi, ale aj pomstiť stratu svojej rodiny.

Je budúcim náčelníkom vychovávaný v nenávisti voči nim. Túži získať slávu a večné uznanie. Chce, aby sa jeho meno stalo legendou, ktorú budú rozprávať rodičia svojim deťom a vnúčatám. V nádeji sa vydáva na boj. Pred očami má víziu, v ktorej ju odvádza v reťazcoch pred svoj klan a všetkým sa v očiach zrkadlí úžas. Ale úloha nie je jednoduchá. Na jej dolapenie fyzická sila nestačí.

Podarí sa im dosiahnuť svoj cieľ?

Comments

Pridať nový komentár

Čo si o tom myslíte? Páči sa vám to? Chcete sa dozvedieť viac? Budem vďačná za všetky dotazy, upozornenia :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
5
Počet nazbieraných
118
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť