2443
Kope vás múza
19.02.2012 - 11:10
27
406
4042

Všetko, ktoré nemá nič

Si báseň napísaná mojou rukou,

si balada, v ktorej sa neumiera,

si sneh, ktorý sa nerozpustí,

si ruka, ktorá mi srdce zviera.

 

Si pieseň, ktorá hlas mi ničí,

si slnko, ktoré stále žiari,

si nebo, ktoré nemá mraky,

si veľa a predsa sa mi máli.

 

Si všetko, ktoré nemá nič,

si rybka, ktorá sa stráca v mori,

si mier, ktorý vyvoláva boje,

si oheň, ktorý nedohorí...

Comments

Pridať nový komentár

eee...vtedy som mala 15, ale skoro si sa trafil :D

Lil, z toho si nič nerob, on je prosto taký. Buď si zvykneš na jeho spôsob vyjadrovania, alebo ho začneš ignorovať :) Má špecifický vkus a odpor voči všetkému, čo zaváňa konvenčnosťou, tuctovosťou a povrchnosťou - čo neznamená, že Tvoja báseň taká bola, akurát, že on ju tak vníma. A je prosto priamy, nekladie si servítku pred ústa, ak sa tak stane, je to skôr výnimka ako pravidlo. Ja som si s ním zo začiatku tiež skákala do vlasov, kým sme si na seba ako - tak zvykli. :)

To Tekinosaagi: Hahah, nie, nevymenili Ťa. Chvíľu som sa obávala, ale vidím, že nebezpečenstvo je zažehnané. :) Ešte taká malá technická poznámka. Pesničku s rybkou v mori spieva Mária Čírová, nie Kristina. Tiež mi chvíľu trvalo, kým som si spomenula, že ide o dve rozdielne speváčky ;)

rybka, ktorá sa stráca v mori, - evokuje úplne primitívny text od speváčky Kristíny. Veľmi rozpruplné. Asi to malo byť venované nejakej osobe, všakže?

...nuž sklamem ťa, tú tvoju kristínu nepoznám, nepočúvam slovesnkú komerčnú hudbu našťastie...preto všetko, čo píšem je originál, tak prosím ťa už tu nikoho neprirovnávaj stále k dákym textom komerčných skupín...

...akože teraz uplne suhlasim s Wavako, predved sa, ak máš vobec co ponuknut Lukas...kritika je fajn, ale ukaz, ci ju vies zniest aj TY!!!

ono je dosť vtipné aj to, že Ťa to napadlo, a aj to, že to fakt môže byť pravda, to je ešte vtipnejšie.

Je nejako možné odstrániť zdvojený (alebo prosto nechcený) komentár? Nejako tu nikde nevidím takú možnosť.

...nuž Wavako pravdou je, že som tou odpoveďou nechcela byť hnusná, alebo dáka bojovná, práve naopak, beriem akúkoľvek kritiku,ale zároveň na ňu môžem odpovedať tak ako ja chcem...Teginossagi mi náhodou sedí, je mi sympatický asi už len preto, že je baran :D ale ďakujem za tvoj názor, vážim si tvoje komentáre :) takže žiadne servítky pred ústami...

komentár sa dá len upraviť asi, neviem či aj odstrániť..

To, že sa dá upraviť, som si všimla (ale vďaka za odpoveď ;)), no nikde som nevidela možnosť odstrániť - čo je škoda, lebo dakedy sa ozaj stane, že sa to zdvojí alebo sa prosto z nejakých iných dôvodov človek rozhodne ho stiahnuť.

Vladoooo nedalo by sa s tým niečo? :)

Milá lillo, prosiť môžeš, ale je tu vysoká pravdepodobnosť, že to nespravím, pretože ak si niečo myslím, tak to napíšem. Vidíš, tá pesnička je taká kravina, že nie je hodné si ani zapamätať, ktorá "speváčka" ju "spieva". Dokonca nejaká Čírová. To je jedno. Pre upresnenie - TO, že ten verš sa mi podobal na tú bohapustú kravinu od nejakej pseudospeváčky, neznamená že by sa mi Tvoj/Váš výtvor nepáčil, prosto mi len tento verš zarezonoval v hlave najviac (moja chyba). Aspoň vidieť, ako nás komerčné exkrementy deformujú. Dokonca verím, že Tvoje texty sú originálnejšie ako moje. Ja často niekde počujem myšlienku, prežeriem ju, vygrcnem na papier, potom ju ešte raz zožeriem a po dodatočnom spracovaní občas niečo napíšem. Verím že Tvoje slová sú všetky čírym zábleskom geniality a si taká modrinatá, že vyzeráš ako šmolko. (od toľkých kopancov múz). I keď, stále tvrdím, že dnes je ťažké napísať niečo ozaj originálne. Preto ak píšeš ozaj originálne veci, tak klobúk dolu, ba si ešte aj jamu vykopem, aby som ho tam hodil.

 

Wavako - vďaka za pekné slová na moju adresu, neviem či si ich zaslúžim :)

Hahah, neviem ako to robíš, ale vždy ma dostaneš tým najnečakanejším spôsobom :D

Inak to s tým klobúkom bolo tuze hezkééé :D (Ale prečo ho zakopávať? Či to je vyjadrením toho, že ak je ona taká dobrá, Tvoj život a tvorba strácajú zmysel? :D)

Fyzika :) vykopaná jama - tým pádom môžem dať klobúk nielen dolu, ale ešte nižšie (do jamy)

..včera som celú noc kopala jamu...nech sa páči Tekinosaagi..môžeš sa do nej zakopať....úplne celý...

..už zase to robíš...pšššššššššššt..pozor na srdce...

..je veľmi veľmi smutné, keď si autor svojej tvorby myslí, že to, čo napísal nie je originálne :D :D táto úvaha ma vážne pobavila :D

Lillo, prepadnúť tomuto podozreniu vôbec nie je problém. Ja som tieto obavy často mávala čo sa hudby týka. Nikdy som si nebola istá, či to, čo som vytvorila, bolo ozaj mojim výtvorom, alebo sa mi len v trochu upravenej podobe vynorilo z podvedomia niečo, čo som už dakedy v minulosti počula. Šťastný to človek, ak s tým problém nemáš ;)

Podľa mňa je smutné, ba až na zaplakanie, keď si dnes dokáže autor myslieť, že to, čo napíše je originálne. :D To je ako keby si s plnou zodpovednosťou povedala "neviem". Ako už toto môže niekto tvrdiť?

..aj Milan Rúfus a iní páni si myslia, že všetko, čo napísali už niekde počuli :D :D :D

..vlastne potom by nenapísal nikto nič, kebyže si kazdý mysli, ze to, co napisal uz niekde pocul...tak radsej skrcme papiere...

ako nic proti ale je to ako keby to pisalo 10 rocne dieta..tak mi to pripada....sorry

Nechcem tu vytvárať dusno a konšpiračné teórie, ale nie je náhodou Lukas a Krypton tá istá osoba? Lebo komentáre pôsobia veľmi podobne - nekonštruktívne a zaujato.

Vieš, nemám nič proti kritike - pokiaľ je konštruktívna a podaná s citom. Ale toto mi príde hlúpe. Tak vyploď niečo svetové a ohúr nás.

Ak nie ste jedna a tá istá osoba, tak sa ospravedlňujem. No i tak tento komentár nemá s konštruktivitou nič spoločné. Zhodiť vie každý. A ak sa len potrebuješ vyvršovať, choď radšej na iný web a nekaz tu ovzdušie.

.. na Čírovú mi nesiahajte. Najlepšia speváčka..Čírová na hrad!!

To už je aké vtipné :D - vystupovať ako multiužívateľ na literárnom blogu :D

Teraz neviem, či sa smeješ zo mňa, že mi niečo také napadlo, alebo z neho, ak som uhádla. Ale porovnaj si tieto dva komentáre:

 

ako nic proti ale je to ako

ako nic proti ale je to ako keby to pisalo 10 rocne dieta..tak mi to pripada....sorry"

Mne to pripada akoby toto

Mne to pripada akoby toto pisalo male dieta. Sorro ale je to tak."

 

A možno som len paranoidná blondína. Ani to nie je vylúčené... :P

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
1, 832
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť