Prepáč, ale musela som,zabiť tvoju pýchu,vraždila som, bodala som,kruto, bez ostychu. Na tvojej košeli rozkvitol čierny kvet,to bol znak toho, že ťa strácam, že ťa niet.Moje srdce nekrváca, tvoje však áno,dívam sa na teba, hnusíš sa mi,odpracem ťa ráno. Všetko má svoje hranice,ty si tú svoju…
Šepkaj chlapče, šepkaj,i keď len do ticha,prešepkaj aj celú noc,nech mesiac viac nestícha. Tak poď a šepkaj,šepkaj mi do dlane,nech to, čo bolo včera,sa nám dnes nestane. A ani zajtra niea viac nikdy už,nekrič, len šepkaj,nech si aj chlapec,nech si aj muž. Môj, aj keď už navždy,tvoja, i keď len na…
Cez okno vidím, ako padá dážď z neba,v tom daždi vidím teba i seba,v tom daždi vidím nás,nech len prší znova a zas. Vybehnem von a budem ťa chytaťa keď sa budú ľudia pýtať,odpoviem im jednoducho a jasne,keď Kvapky Teba padajú, všetko je krásne. Odídem s tebou do neba,tam odpovede na otázky netreba,…
Letí sem lietadloa ja sedím v škole,zrazu sa stratilo,možno padlo dole. A tak rozmýšľam,kedy sa ja stratím,nechcem tu byť,už sa nevrátim. Pomaly sa strácam,pomaly miznem,ešte kúsok chýbaa potom celá zmiznem. Niekto ma odniesol,do modrého neba,no zabudla som na niečo,čo spraviť ešte treba. Musím sa…
Jedna slza,sto očí, päťdesiat tvárí bez plaču,chcú ukázať, že sú silní,možno preto neplačú. Jedna pomoc, tisíc protikladov,obyčaje, čo chcú žiť,bez pasu i bez dokladov,knihu sĺz nechcú nikdy otvoriť. Jedno želanie, milión obetí,život bez neba, so slnkom,ktoré nesvieti. Ľudský plač,ktorý ľudský nie…
To bola mucha,čo ju pavúk zjedol,už dlho nežila.A keď žila, vodu nepila,nos ju iba za sladkým viedol. To bola mucha,čo ju pavúk zjedol.A keď ju jedol,ťažký boj s ňou viedol.
Žiadne slová, žiadna boleť, len počúvaj,žiaden plač, žiadne prečo, iba liek,nechci svet, iba mňa, už nezúfaj,dám ti moje všetko,to všetko je smiech. Nie si dokonalosť, som tvoj hriech,nechci ma, zabi ma, som jedom zúfalstva,som výkrikmi v tme, som hudba, čo znie,smútok sa chvie, len ľad lásky…
Si báseň napísaná mojou rukou,si balada, v ktorej sa neumiera,si sneh, ktorý sa nerozpustí,si ruka, ktorá mi srdce zviera. Si pieseň, ktorá hlas mi ničí,si slnko, ktoré stále žiari,si nebo, ktoré nemá mraky,si veľa a predsa sa mi máli. Si všetko, ktoré nemá nič,si rybka, ktorá sa stráca v mori,si…
Čo sa stalo s dobrými ľuďmi?Niet duše čistej.Vari už všetci vyhynuli?Cenu má len koruna vo farbe zlatistej. Prečo každý robí veci,ktoré nikto nemá rád,tu je len krása na pamäti,nie slovo kamarát. Každý chce byť najlepší medzi dobrými,silní sa bijú so slabými,pekné slovo je len za peniaze,pre ne má…
Úsmev za jedno ráno, skrvavený máj, sme ešte príliš malí nato, aby sme si vymysleli vlastný raj.Skryli sme sa za lístie,až tam, niekde ďaleko,tvoje i moje, áno, dostaneme späť za peklo.
Šťastie zvláštne to slovíčko. Čo pre mňa znamená šťastie? Šťastie je mať milujúcu rodinu, byť zdravý, mať pocit bezpečia, venovať sa záľubám ktoré mňa bavia a duševne napĺňajú, mať pár pravých kamarátov a mať kde bývať toto je moje ,,gro“ čo si pod šťastím predstavujem. Viacerí ľudia šťastie…
Benátska lagúna - jeden z najkrajších kútov Talianska - skrýva okrem najznámejšieho ostrova - Benátok aj ďalšie poklady.
Chodím ich so svojimi priateľmi objavovať opakovane.
Program si organizujeme sami: na vypožičanej lodi, ktorú si riadime sami. (Nepotrebujete na to nijaké kapitánske skúšky…
Bod NULA
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
Pred vstupom do apartmánového domu, kde bývam, dvíham zo zeme pohľadnicu, s adresátom Hans Kluge, ležiacu na zemi pod mojou poštovou schránkou, z ktorej zrejme vypadla po nedbalom vložení. Do svojho apartmánu vstupujem so zrakom upretým na…
S Hankou som sa rozprával v príjemnom prostredí kaviarne, ktorá je súčasťou kníhkupectva. Vždy ma udivovalo s akou pokorou a zároveň hrdosťou hovorí o tom, čo sa deje u nej v triede.
Hanka: „Som zvedavá o čom bude ten rozhovor. Ja som úplne normálny človek. Myslím si, že neviem povedať niečo…
Asi polovica detí s ADHD má aj iné pridružené poruchy či komorbidity. Je zrejmé, že v dôsledku toho vznikajú ešte zložitejšie podmienky, ktoré treba zvládnuť. Deti s ADHD majú často aj špecifické poruchy učenia (ŠPU), teda dyslexiu, dysgrafiu, dyzortografiu, dyskalkúliu, preto sú pre ne učenie sa,…
Pridať nový komentár