PSÍ DEDIČ (NORMÁLNE?)
Dnes vám, naši milí čitatelia, prinášam niečo úplne nové! Ako redaktor Trapasu som sa rozhodol, že budem sledovať nášho najbohatšieho (a jediného) mestského dalmatína meno Punťo (7)! Punťo totiž zdedil po svojom pánovi celé nádherné panské sídlo, s piatimi kúpeľňami a desiatimi spálňami plus extra-super-hyper (na redaktora mám naozaj vzdelaný slovník, vážení!) bazén na gigantickom dvore a park s kvetinami a botanický skleník k tomu! Veru, tam ten pes ale priberie...
Punťo si hneď po pohrebe svojho pána rozhodol uľaviť od každodenného stresu a tak si uľavil doslova, rovno na nádherný čínsky koberec v jednej z troch obývačiek. Jeho ošetrovateľka mi povedala, žeby ,,ho schuti nakopla". Zatiaľ to ale nespravila.
Punťo mal doteraz voľnú celú miestnosť, kde mal okrem typických psích vecí trojposchodová búda, niekoľko pískajúcich hračiek a asi tridsať misiek) aj skutočnú trávu na uľavovanie, gauč na ležanie i žutie, televíziu a k tomu krpatý bazénik. Teraz má na spanie k dispozícii všetko od umývadla až po kvetináče na balkónoch.
Punťo si v ten večer ,,vyhodil z kopýtka po psom", keď popreháňal jednu z túlavých mačiek, ktoré doteraz chodili žobrať k jeho pánovi. Nuž, nový majiteľ sídla bude určite veľmi štedrý k týmto typickým návštevníkom. Len tak ďalej, Punťo, a počet tvojich priateľov sa ,,zväčší" na nula!
A dnes ráno (po tom, čo zničil dve kúpeľne) náš drahý Punťo podpísal zmluvu na prevzatie sídla. A tu, po prvýkrát v histórii nášho mesta, uvádzame Punťov skutočný podpis!
Váš redaktor, Matej Trdlo
KOMENTÁRE:Punťo: //nečítal//
Michaela Jungovská, Punťova opatrovateľka: Ja som nepovedala, že by som ho schuti nakopla, zato vás by som nakopla s radosťou, pán Trdlo!
Peter Sander, Punťov pán: //nečítal//
túlavé mačky: //nečítali//
Pridať nový komentár