Napísal: Dominik Felanín
1.7.
Konečne prázdniny! (Letné, kebyže ste ,,stratili" kalendár) Mám šťastie, že žijeme na dedine, takto nemusí človek ísť veľmi ďaleko, aby sa dostal do prírody. A navyše tu ,,nelietajú jedy". To je synonymum (netuším, čo to slovo znamená, mám to od ocka) ovzdušia v…
,,Pusti ma!" Samovi sa podarilo Ahrenovi vytrhnúť. ,,Nechal som si tam batoh!" Bola to pravda, úplne naň zabudol. Nečakal na Ahrenovu reakciu a rozbehol sa späť na svoje nočné útočisko. Keď míňal Martinu, vytrhol jej z rúk Geraandusa a knihu. Skoro spadla, ale Samo sa nezastavil.
Vybehol na…
Eszaan sa išiel zožrať od hnevu. Kvôli tomu prekliatemu dažďu nemohol vôbec von. Draky, ktoré mali dávať pozor pri lese, sa ledva stihli vrátiť späť do sopiek. To Eszaana rozzúrilo ešte viac. Našťastie vedel, čo dievča robí. Opäť riskoval a bol v jej mysli. Spojila sa s tým divným vlkolakom…
Dátum: 16. marca 2010
Názov: Suplovaná Náuka o spoločnosti
Čas: Šiesta hodina (posledná)
Dej: Typický začiatok o pol jednej. Už sme síce vedeli, že triedna bude chýbať (asi na maturitách), ale to nám nebránilo spraviť si hanbu revom, ktorý mohol konkurovať opičiemu pavilónu v zoo. Keď už do našej…
Niečo o mne
Čo chcete?
Charakteristika
Postava
164 cm, 70 kg, ja neviem
Typ postavy
mŕtvolná
Môj zrak
výborný (čo ste čakali? padajte preč od toho zrkadla, lebo ja vás vidím! a to hneď!!!)
Farba očí
ja žijem v zrkadle, ale v živote som sa v ňom nevidela
Farba vlasov
viac-menej šedá, čierna, veď…
Niečo o mne
//////
Charakteristika
Postava
100 cm, 999 kg, tomu sa hovorí pribratie, váhy pekne praskajú, hehe
Typ postavy
veľká a pekná, no to bolo kedysi
Môj zrak
ale aj tak nič nevidím
Farba očí
hnedé, ako vyplašený zajac
Farba vlasov
ryšavé, po zem
Typ vlasov
rovné, ako pravítko, ja to viem,…
Lea sa strhla a obzrela sa, ale to bola len srna, ktorá náhodne prebehla blízko nej. Pokrčila plecami a vrátila sa k svojej práci. Už mala hotovú ďalšiu kapitolu a zatiaľ jej to celkom šlo, len je trochu vadil dážď. Písmo sa však nerozmazalo, lebo ho zakrývalo svojou sklonenou hlavou.
…
Martina skoro vykríkla, keď zbadala Sama. Teda ten bol v stave! Špinavý, strapatý, okolo neho sa vznášal akýsi čudný zápach, ale inak bol celý. Ale rozhodne sa tak netváril. Dokonca sa chvíľu zdalo, že vôbec nie je šťastný, že ju vidí. Rýchlo na ňu pozrel a potom rýchlo sklonil hlavu. Niečo na…
Niečo o mne
Volám sa Rex (alias Komisár Rex (môj NAJ film)).Narodil som sa v Trenčíne. Moja mama sa volá Packa. Otca nepoznám, ale viem, že sa volá Cézar. Spolu mali šteniatka (a mňa). Ani neviem, koľko som mal súrodencov. Všetci odišli. Zostal som len ja a môj mladší brat Algo. Spolu sme žili,…
Samovi niečo padlo do oka. Zaklial a pošúchal si ho. Už bol hore dosť dlho, ale ani ranné slnko slabo presvitajúce cez stromy ho neprinútilo vstať. Z nejakého dôvodu od zobudenia cítil strašnú bolesť hlavy. Veď si ju neudrel. Snažil sa ju nevnímať a započúval sa. Až teraz si uvedomil, že tu…
Comments
Pridať nový komentár
Vôbec to nedáva logiku, ale ak sit o chcete pozrieť na Pokeci, nick je banet7 a je to ďalší môj nick.