1814
Kope vás múza
19.08.2009 - 17:04
4
91
1381

Kvapky dažďa

Drobné kvapôčky padajú na betón
vytvárajú neviditeľný film,
zmývajú zo sveta všetky muky,
každý kút, každý zázrak
očistia od temnoty.

Počuješ ju?
Pieseň kvapiek?
Je bez slov, no melódia
ktorú vytvárajú
keď sa dotknú zeme
je neprepočuteľná.

Každý ich dotyk,
spôsobí explóziu pocitov v mojom vnútri.
Nechám sa zmáčať ich piesňou
vyčariť úsmev na tvári
kvapkami, mojimi priateľkami.

Slnko ukázalo svoju tvár
spojilo svoje myšlienky s kvapkami.
Čarujú.
Dúha, pestrofarebná dúha
vytvorená očami kvapiek.

No slnko je dominantnejšie,
kvapky pomaly miznú,
umierajú.
Zostali po nich iba mláky,
spomienky n ich krásnu melódiu.

Znovu ožijú,
keď slnko sa schová,
a ja opäť ucítim úsmev na tvári
a radosť zaplaví moje srdce.
 
 
 
K napísaniu tejto básne ma viedol iba pohľad na padajúci dážď :) 

Comments

Pridať nový komentár

Ako vždy ti najprv niečo vytknem :D to by som nebola ja (ale koniec koncov, musí tu byť aj nejaký nenávidený kritik :D) Takže... 1. Opakujúce sa slová, tentoraz vytvárajú - vytvárajú. "Drobné kvapôčky padajú na betón, vytvárajú neviditeľný film." A potom: "Pieseň kvapiek je melódia, ktorú vytvárajú, keď sa dotknú zeme, je neprepočuteľná." Nádherné myšlienky! Veľmi ma oslovili hneď v úvode príspevku... ale namiesto druhého "vytvárajú" by som to možno zoštylizovala do: "Pieseň kvapiek je bez slov, no melódia pri dotyku so zemou je neprepočuteľná." Alebo tak :D to ti vravím len pre príklad, nie aby si to tak opravila. Snažím sa pomôcť, ak o to stojíš, samozrejme :) (snáď hej :D:D:D) Dievča ty máš fakt krásne myšlienky, len ich strašne komolíš a často sa opakuješ, čo vedie k zmätku. A nie malému... Naozaj ti chýba štipka k tomu, aby sa z teba stala dobrá poetička! A tou štipkou je slovná zásoba. Veľa čítaš? Ak nie - začni. Bola by ťa škoda.
Poetka, pardon :D (ja som taký detailista. musela som sa opraviť)
Určite mi píše svoju kritiku Majka, pretože si ju veľmi cením a stojím o nu :) možno by som si mala svoje básne viackrát prečítať predtým ako ich zverejním, možno ich ešte zmením, ale tie čo sú už zverejnené tie už nie  :( snažím sa aby som sa neopakovala :ˇ( len nie vždy mi to vychádza :( ... básní čítam veľmi málo, skôr čítam romány ... ale asi aj básne začnem, aby sa mi rozšírila slovná zásoba :)
Nemusíš čítať básne! :D ja som sa len informovala, či všeobecne čítaš. To je jedno čo :) všetko prospieva. Neboj, to neopakovanie príde písaním. Ale je pravda, že by si si mala dielka viackrát prečítať :) čítaj a upravuj, kým ty sama nebudeš spokojná.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
21
Počet nazbieraných
2, 057
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť