1538
Kope vás múza

Medzi guľkami

Miláčik, si do toho filmu veľmi zažraný, alebo môžem hovoriť?
No pozerám ho.
Tak ja počkám.
A čo si chcela?
To neponáhľa, potom ti poviem.
.....
.....
Čo na mňa tak pozeráš?
Čakám.
A to budeš celú dobu takto? Uprene na mňa pozerať?
No.
Sleduj to, teraz ho zastrelí.
Uhm.
No tak čo si chcela?
Už to nesleduješ?
Ale áno, hovor.
Kedy som mala na sebe biele šaty s červenými kvetmi?
Čo? On už nemal náboje! Čo?
Tie šaty s červenými kvetmi, s tým sexi výstrihom. Kedy som ich mala?
Na stužkovej?
Nie, na stužkovej som mala tie čierne mini. Bože, tie už by som dávno neobliekla, ale možno tak za pol roka.... Lebo idem chudnúť.
A.....áno? Boha, teraz dajú reklamu!
Akože stále je to v pohode, ale tu na bokoch by som potrebovala zhodiť pár centi.
Dám si pivo.
Alebo myslíš, že nepotrebujem zhodiť?
Aspoň je ťa za čo chytiť.
No, za slaninu.
Kde je otvárač?
V špajzi. Tie s červenými kvetmi som mala minulý rok na zábave.
To už sú posledné čipsy? Kam furt miznú?
Aj tento rok by sme mohli ísť.
A kedy to je?
Túto sobotu. A tie isté šaty už si nemôžem obliecť, tak som bola pozerať po výkladoch...
Už to ide.
...a také žlté super šatočky majú tam v tom butiku, čo je namiesto knižnice.
Kde?
Medzi kvetinárstvom a hračkárstvom na Hlavnej bola knižnica, taký veľký výklad tam teraz urobili a predáva tam tá Erika čo býva pod vašimi, vieš. Ale stoja sto eur.
...
....
...
...
Zas nás tí Američania húpu! Kde teraz zobral náboje?
Možno ich mal vo vrecku.
V akom? Šak má na sebe len tielko a slipy.
Sto je dosť, že?
Hm, sto euro? Dosť.
No to je. Už nevedia, čo pýtať.
Jáj, to ten druhý vystrelil. To je volovina.
Ale zase, tie minulý rok stáli 50 a neboli také kvalitné...aj ceny išli hore odvtedy. Sto zase nie je až tak veľa, lebo tieto sú z Francúzska.
Aha.
To Jana v robote si kúpila v Bratislave za 150 a ani neboli také pekné. Keby som mala ísť teraz zháňať šaty, aj tá cesta niečo stojí a už na to ani nemám čas.
To je asi terminátor. Štyri guľky má v sebe a hen jak sa ešte plazí. Ty vado!
Tak si myslím, že to je celkom dobrá cena. Čo som si vlastne naposledy kedy ja kúpila? Čo? Macko! Že to nie je veľa?
Ale čo ja viem, to ty musíš vedieť.
A žlté, to podľa mňa ešte vynosím. Dám si k tomu svetrík a môžu byť aj do roboty.
No dobre.
Jéj, super, tak ja sa ti v nich ukážem, mám ich v spálni na vešiačiku.
Štyri guľky, to nemôže prežiť.




Comments

Pridať nový komentár

viem o tejto akcii, no mám bábätko, momentálne navyše choré, takže fakt nemôžem, hoci by som rada

Jéééj to je kuul, to sa mi fakt páči! Úsmiaty

Kopa ľudí žije v manželstve, ale nie každý vie rozdiely medzi pohlaviami a z nich vyplývajúce situácie tak milo, trefne a nenásilne podať. Toto sa Ti fakt podarilo. Úsmiaty

jeeeeeeeeeej to aj ja niekedy takto cakam ;)

super realisticke a paradne podane...veru veru...zuzka je spat ! :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
81
Počet nazbieraných
10, 850
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť