382
Kope vás múza

Odpočuté (1)

Všetci tu zahynieme!

Kamarát môjho syna používa za istých okolností zvolanie: "Všetci tu zahynieme!" Typická situácia je napr. vzdušná turbulencia počas letu. Reakcie spolucestujúcich nenechajú na seba dlho čakať.

Využitie: vzlety, pristávanie a otrasy lietadiel v turbulencii, trajekty na rozbúrenom mori, jazdy autobusmi  (r. výr. 1970) cez horské priesmyky úzkymi cestami nad priepasťou s miestnymi šoférmi, "zábavné" parky s horskými dráhami, gravitačnými a odstredivými zariadeniami, raftovanie na divokej vode a pod.

Varovanie: Iba 3 % ľudí v podobných situáciách vás bude považovať za zábavného recesistu, 80 % za debila, zvyšných 17 % si na vás počká v letiskovej hale. Vetu môžete nahlas vysloviť iba medzi ľuďmi rovnakej krvnej skupiny, ináč vás zachránia iba rýchle nohy.

Comments

Pridať nový komentár

u mňa boduje najviac:)

Môj dodatok, ktorý vychádza z pozorovania textov autorov pribúdajúcich na rôznych blogoch a riešiacich istú tému... Ak by medzi ľuďmi zasiahnutými týmto zvolaním bolo veľké percento potenciálnych samovrahov, ktorým k uskutočneniu svojej túžby zomrieť prekáža už len pud sebazáchovy, zatlieskajú mu, potešia sa, veď bremeno rozhodnutia dobrovoľne prevzal niekto iný, to sa veľa ľuďom páči...

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
107
Počet nazbieraných
12, 961

Bývam pri Nitre na okraji strašidelného pohoria Tribeč. Som dlhoročný splavovač riek, jazier a morí. Okrem toho sem-tam vydávam knihy.

Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť