A čo happyend... Ja viem, že chcem asi priveľa, ale prečo to skončilo takto. Máš pocit, že je to správne, ja nie. Bol si, si a budeš jediný, s ktorým to stálo za to. Prečo?...
V ten deň, keď som ti napísala, som nechcela nič, teraz chcem všetko. Nie je toho veľa... TY mi postačíš. Nemusíš prísť s kyticou ruží a s textom... svět mi tě dluží... len prosím príď. Nenechaj ma samú. Mám pocit, že sa mi zrútil svet. Vždy si tu bol. Stačilo len slovíčko a bol si tu, už nestačí nič. Pamätáš si na vetu "Ty na mne vidíš to, čo ostatné nie." Vidím to stále a myslela som si, že vidím aj to, že k sebe patríme. Priatelia sú ako PUZZLE, keď stratíš jeden dielik, už nikdy to nebude ako predtým. Ja ten tvoj dielik stále mám, aj keď ty si ten môj stratil. Neverila som, že ťa ešte niekedy uvidím a že budem s tebou. Teraz verím, ale musím sa naučiť, ako byť bez TEBA. Prepáč, že som sa tak VEĽMI mýlila, prepáč, že som v tvojich bozkoch hľadala lásku. Človiečik ako ja sa toho bojí. Hej, bojím sa niekoho ľúbiť. Láska bolí, neexistuje, sú len zamilovaní ľudia. Ale keď príde, všetko sa zmení, prestaneš sa báť. A ja sa už nebojím, už nemám čo stratiť. Teba som už aj tak stratila. Viem len jedno, bozky ťa odhalia. Aj keď akokoľvek nechceš, príde moment, keď do toho dáš všetko. Pretty Woman nebozkávala na PERY, bála sa, že sa zaľúbi. Ja nebozkávam na iné miesto, ale Ty si tú pusu dostal. Možno to je zvláštne, ale bozk na čelo, je u mňa hrozne osobný. Prečo, keď ho dám, dávam s ním svoje SRDCE. Hm, takže si ho dostal a s ním aj to moje SRDIEČKO. Prosím staraj sa oň a skús mi ho postrážiť. Ja viem, že to tvoje nikdy mať nebudem, ale ďakujem za to, čo si mi dal. Nič viac odo mňa nečakaj, len kamaráti, nič viac. Tak prečo bolo viac, aj keď pre jedného z nás to viac, bolo vlastne nič. Chvíle, keď sa stávalo z ničoho nič trochu viac, si zapamätám NAVŽDY. Ak niečo z toho ľutuješ, ak som ťa sklamala, ak si strácal čas, PREPÁČ. Možno som nebola taká, akú si chcel, ale to ja nie som. Som rebel, som drzá, som hriešna... som tvoje peklo, ale aj tvoj sen a nič medzitým ... A buď si istý, že ak ti začnem liezť na nervy a pôjdem do extrémov, zajtra sa zmením, ale dnes preto nepohnem ani prstom... Nechce byť iná, nechcem sa zmeniť.
Nebudem plakať, cítim len, že ťa potrebujem. Nedokážem ti povedať, čo všetko pre mňa znamenáš, vieš to...
... to je jak s čokoládou, keď ju ješ často, tak ti často chutí, ale keď ju nemáš tak často, tak ti na ňu ani chuť nepríde, iba sem tam, keď ju uvidíš ...
... 24 dní s čokoládou, môj adventný kalendárik ... len pre TEBA...
Pridať nový komentár