1017
Kope vás múza
22.09.2009 - 17:07
5
124
1350

Prvý bozk

Bol už neskorý večer a bolo pochmúrne počasie, vietor nezbedne rozfukoval dažďové kvapky na všetky strany. Kráčali bez slova k jej domu, šiel ju odprevadiť, keďže už bolo neskoro. Keď prišli k dverám, vrátila mu kabát, ktorý jej požičal a poďakovala za odprevadenie. "Hm, a čo za to?", spýtal sa šibalsky. "Nooo, neviem, a čo chceš?", odvetila mu tiež so šibalským úsmevom.  "Tak o niečom by som vedel..." povedal, na čo sa ona hanblivo zasmiala. Zatiaľ čo hľadala kľúče od domu, spýtal sa jej: "A si rada, že si bola u mňa?" "Áno, jasné", povedala nechápavo. "A ty si rád, že som bola u teba?" spýtala sa s úsmevom. "Ááá, konečne ho mám", utrúsila keď našla kľúč. Ani nestihla poriadne dopovedať vetu a zacítila na perách bozk. V prvej chvíli ani nevedela, či je to sen alebo skutočnosť. Boli iba kamaráti a aj keď to medzi nimi občas poriadne iskrilo, nepomyslela na to, že by ju mohol niekedy pobozkať, alebo že by mohlo byť medzi nimi niečo iné ako len kamarátstvo. Pri tom bozku si uvedomila, že dosiaľ nepoznala pravú podstatu bozku. Dovtedy to bolo pre ňu len niečo fyzické a neprikladala tomu nejaký veľký význam. No toto bolo niečo úplne iné...  S týmto chalanom si dobre rozumela a veľmi ju priťahoval. Vedeli sa spolu rozprávať celé hodiny a ani si nevšimli, ako rýchlo plynie čas. Sedávali pri kozube v obývačke v jeho dome a buď pozerali spolu nejaký film alebo iba tak klábosili. No vždy ju veľmi priťahoval. Bol to typ chalana, ktorý vie, čo chce a vyžarovala z neho príjemná aura. Úplne jej opantával zmysly, až natoľko, že niekedy prestala sledovať o čom rozpráva a iba si vychutnávala jeho prítomnosť a vdychovala vôňu, ktorá ho obklopovala. Nikdy nepomyslela na to, že by mohlo byť medzi nimi niečo iné ako len kamarátstvo a ak áno, tak iba v svojich najtajnejších snoch, ktoré nemajú so skutočnosťou vôbec nič spoločné. A predsa ju pobozkal. Ten bozk ju akoby priviedol do iného sveta, do sna, z ktorého sa ťažko spamätáva. Pomaly otvárala oči a videla ako odcházda, pričom sa na ňu šibalsky usmieval. "Tak ahoj", povedal na rozlúčku. "Ahoj", povedala, no zdalo sa jej, že to povedal niekto iný. Keď za sebou zatvorila dvere, neprítomne si sadla na stoličku v predsieni a len tak bezmyšlienkovite hľadela do neznáma. Vtedy si uvedomila, že v skutočnosti bol toto jej prvý bozk v živote.

Comments

Pridať nový komentár

je jeeej vitaj spat! a hned s tolkou romantikou ! ach, poznam niekoho kto zazil nieco podobne... :) velmi mile...mohlo byt trosku dlhsie...romantiky predsa nikdy nie je dost ;) nech ta muza poriadne nakopne ;) msnk mnk!
dakujem... vazne niekoho takeho poznas? no teda, ani som si nemyslela... :-))) veru, romantiky nikdy nie je dost, hadam este nieco podobne vykuzlim, alebo mozno aj ty?;)som rada ze sa pacilo... aj tebe prajem jeden velky kopanec od muzy :-) msnk mnk!
Tak toto je nadherny príbeh na dobru noc. A ani mi nevadilo, že je taký krátky. Dokonca som rád. Po ťažkom dni, nič nespríjemní chvíľku tak ako krátky dobre napísaný príbeh. Jediná iritujúca vec, že sa ti tam tuším dva, tri krát objavila rovnaká veta aelbo slovné spojenie. Inak super.
A ešte som zabudol dodať. To je už aká krásna foto. :D Oproti tej predošlej normálne, že sánka dole. ;) Tak len toľko. :D
som strasne rada ze sa vam to obom pacilo, uz dlho som chcela nieco napisat a napadlo ma len toto...  aj ked je to take kratke, ale aspon ako kusok romantiky alebo rozpravka na dobru noc postaci :-) a dakujem aj za konstruktivnu kritiku s tymi rovnakymi vetami, budem sa toho nabuduce vyvarovat. A ta foto... no, ta co som tam mala predtym uz bola riadne stara, takze potrebovala vymenit ... a jasne, ze tam nedam svoju najhorsiu foto, ja viem, my baby sme hrozne... no co uz s nami?

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
4
Počet nazbieraných
672
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť