2584
Kope vás múza
08.02.2014 - 14:27
3
60
1477

Spomienka na leto

Vždy keď mi príde na myseľ, zatúlam sa v čase spomienkami na leto, ktoré sme spolu zažili. Mysleli sme si že to bude nekonečné. Ja, on a hviezdy svedkami našich slov, bozkov, objatí, skutkov. Teraz, keď mi chladný jesenný vzduch chladí líca, moje oči blúdia niekde v tých končinách, na ktoré si on už nepamätá. Vraj každý človek je nahraditeľný, ale on bude v mojom živote chýbať, no ostali mi len spomienky o ktoré ma nikto neoberie. Mám na sebe modrý kabát, na čiernych vlasoch baretku, a stojím na okraji cesty, a neviem kam sa pohnúť. Oči obtiahnuté čiernou ceruzkou a pery namaľované krikľavým červeným rúžom, vyzerám rovnako. Možno pár vrások na čele ale nič sa na mne nezmenilo, ani moje vnútorné ja. Bol moja záchrana pred záhubou. Uvedomila som si, že život má aj iné stránky.

Spomínam. Myšlienky na neho mi cestujú hlavou dookola, a mne sa chce plakať. Dívam sa do diaľky, či ho náhodou neuvidím, ako vtedy v lete.. Nie, nie je tam , vlastne nik na mňa nečaká. Teraz, v tomto momente si prajem zabudnúť tak ľahko ako zabudol on, lenže nejde to.

Comments

Pridať nový komentár

Myslím, že tvoj štýl je súci aj pre dlhšie texty. Teším sa, ak sa raz aj k takým dopracuješ. Zatiaľ len poviem, že niektoré pocity sú večným strojcom inšpirácie a buďme za to radi... Múze zdar! Nech ti je život stále inšpiráciou! S pozdravom, Dušan Damián

Ono to nie je zlé. Technicky je to napísané slušne, len to akosi nemalo v sebe niečo - niečo - čo by ma upútalo. To je môj subjektívny pocit, neber to tragicky. A ešte by som tie dlhé súvetia nasekala na kratšie vety. Toľko môj názor. ;)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
8
Počet nazbieraných
394
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť