1577
Kope vás múza

Úryvok z denníka 2

Napísal: Dominik Felanín

7. Septembra 2007

Dnes sme boli na výlete do SNM (bože, to je ale hlúpa skratka! akoby sa naša ulica volala RU namiesto Ružinovská ulica!)! Museli sme tam ísť po diaľnici. Peter povedal, že vletíme do priekopy a všetci sa zabijeme! Učka na to, že ak Peter neprestane trieskať také nezmysly (nezmysli sa dajú trieskať? ako farbičky o stenu? tak potom ako vyzerá taký nezmysel?), nepôjde nikam. Jakub povedal, že ho tam prepašuje v taške. Možno po kúskoch by to šlo...

Pred školou stáli dva autobusy. Každý pre jednu triedu. Zaujímalo by ma, či by učky nechceli mať tiež vlastný autobus. Vznikla bitka o miesta. Mne sa ušlo v strede zadnej päťky s Petrom, Jakubom, Martinom a Filipom.

Hlásenie 1: Peter si zabudol tašku, vraciame sa naspäť do školy. Šofér nadáva, druhý autobus musel zísť z cesty a počkať nás pri Bille. Smola, ja som odtiaľ chcel žemľu...

Hlásenie 2: Dievčatá posielajú po celom buse čipsy. Jakubovi je zle.

Hlásenie 3: Prázdne vrecúško do čipsov leží na zemi. Učka zaviedla výsluch celej triedy. Jakub vracia do vrecúška.

Hlásenie 4: Šofér stráca nervy. Jakub a Martin sa chceli pretekať s druhým autobusom a pokúsili sa dostať až k vodičovi. Učka spustila svoju najhoršiu, najobávanejšiu a najstrašnejšiu zbraň, akú kedy ľudstvo vymyslelo: učiteľské hlasivky! Vojaci oddielu Zadná päťka sa porazení vracajú do svojich kasární úplne vzadu.

Hlásenie 5: Jakub vyhodil vrecko so zvratkami von oknom! Zastavujeme a oddiel Zadná päťka sa nedobrovoľne chytá záchrannej akcie Neznečisťujeme prírodu! Vrecko so zvratkami v koši.

Hlásenie 6: Učka práve varovala chalanov, že ,,Ak sa ešte raz postavia, tak zastaví na pumpe a obleje ich hadicou!" Jakub na to pohotovo zareagoval, že sme práve prešli okolo odpočívadla a najbližšie zastávka bude až v Bratislave, takže ešte môžu behať po buse.

Hlásenie 7: Mário vytiahol loptu a začali sme si ju hádzať. Učka spustila svoje granáty. Lopta zabavená.

Hlásenie 8: Zabavené jojo, karty a ďalšia lopta.

Hlásenie 9: Bratislava. Žiaci kývajú na vodičov nákladiakov, autobusov a cestujúcich v busoch.

Hlásenie 10: Júlia musí cikať. Vodič nechce zastaviť, vraj nie je kde. Júlia sa pocikala.

Hlásenie 11: Sme pri SNM. Žiaci sa rehocú a Jakub lezie do trávy. Výkaly na Jakubových topánkach (asi psie).

Hlásenie 12: Vojská Základnej školy vo Veľkých Levároch prudko vrazia do haly SNM. Učnerálka vyberá v pokladni hlavné poistky (vstupenky), ale vojaci usúdili, že halu zničia aj bez nich. Učnerálkla sa rozhodne vojakov ukľudniť a hodí medzi nich ,,vrieskací granát". Vojaci poslušne idú za ňou, ale v teritóriu živej prírody sa rozhodnú pokúsiť sa zdemolovať všetky steny a vitríny a objať ,,toho veľkého bieleho maca". Učnerálka sa vzdáva. Júlia a Mária sa rozhodnú zaktivovať výpravu Nájdite záchod a hneď sa k nim ochotne pridá Gregor a Laco. Potom generál Martin odistí svoje ručné granáty a tie spustia taký cirkus, že učnerálka pre istotu odíde do bunkra (mužské WC).

Hlásenie 13: Operácia úspešná, vojaci slávia úspech riadnym revom v teritóriu kameňov. Záchod nájdený.

Hlásenie 14: Vojaci nahnaný do busu, vraciame sa.

Hlásenie 15: Po vrátení do Veľkých Levár sa vojaci vrátia do svojich osobitných bunkrov a bus zostáva v katastrofálnom stave.

Comments

Pridať nový komentár

Čosi podobné sme robili aj my, ale zase nie tak bláznivo
Niekto čítal Tajný denník Adriana Mola, čo? :)

Je to vidieť, nie?

Vždy, keď si niečo prečítam, tak mám nutnosť to nejako upraviť, zmeniť, nemôžem si pomôcť. :(

 

V istom období môže inšpirovanie sa inými dielami celkom pomôcť vyjadriť vlastné myšlienky. Jedného dňa potom zistíš, že to vieš povedať aj inak a nájdeš vlastný štýl. /Dovtedy ti však hrozia podobné otázky, akú som ti položila... :)/
Už aby to bolo skoro, trochu mi to lezie na nervy, lebo dnes som celý deň tipovala koniec knihy Nekonečný príbeh, a aj tak som sa netrafila :( Nechcem takto ,,odpisovať", lebo mám pocit, že porušujem autorské práva a podobné veci. Kiežby som videla do budúcnosti, rovno by som ten štýl hľadala. Nuž čo, budem musieť hľadanie štýlu nechať tak a nakoniec ho nájdem len tak, akoby nič :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
54
Počet nazbieraných
2, 445
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť