Pozrieť sa pravde do očí je ťažšie ako som čakal. Človek by si myslel, že sa stačí iba odraziť od dna. Nie. Predtým sa musíte plaziť, zabíjať sa výčitkami, prosiť a až nakoniec pochopíte, že to celé bolo nanič. Pretože pravda býva občas horšia ako výčitky. Nebyť cigariet a…
Obyčajná kaviareň zastrčená niekde v meste. Vonku doslova nehostinné psie počasie. V snehovej búrke vyzerala malá kaviarnička s ešte menšími oknami ako úbohosť, ako tmavá škvrna v strede bieleho veľkomesta. Po úzkej uličke, ktorá viedla priamo z hlavnej, kráčal muž. Kvôli silnému náporu vetra si na…
-Vstaň! Počuješ? Zopár zbabelých duší sa ťa pokúša zachrániť. Ťahajú ťa z tejto špiny sveta na svetlo. To vážne chceš byť takýto sebec? -A čo ak chcem ostať v tme? Tam, kde o mňa nikto ani len nezakopne, tam, kde by už nikto nepočul môj nárek. -Nechaj si tieto klamstvá pre seba. Niekto chce aby…
Prikázali nám prehltnúť tie dobre známe znechutené vety, zotrieť si posledné zvyšky ukričanej naivity a ísť ďalej s prázdnym pohľadom na nebo, nič netušiaci čakáme na ďalšiu verejnú popravu Stále si dobrovoľne nasadzujeme čiernu pásku navzájom cez oči, pretože neradi vidíme naše konce naše…
Už nevládzem zapadať prachom nevypočutých viet, nechcem si znova kresliť červený úsmev klauna vzdávam tento boj vstávam a idem v ústrety čiernej bráne Neznesiem však pohľad do neznáma a späť sa neodvážim obzrieť schovám sa radšej pod krídlom, a zabudnem na modlitby ktoré boli premlčané Sladké…
Dieťa bez budúcnosti žena stojaca v dave dve mysle v jednej narážajú do mäkkých stien spútané reťazami umlčané piesne bláznov Doškriabali pravidlá a opľuli tváre Zničené životy Dávaj si pozor a nikdy nehovor nikdy Prebudil sa v tebe šialenec Psychopat Rozožral ti vnútro a teraz sa derie na…
Stál som na kopci. Podomnou niečo neskutočne prázdne s hrôzostrašnou ozvenou, väčšina ľudí to nazýva mestom. Nadomnou nekonečné nebo posiate hviezdami. V strede tohto živého predstavenia žiaril mesiac, dnes v tvare bochníka chleba. V nose ma šteklil závan vlhkého vzduchu a zimomriavky napovedali,…
Comments
Pridať nový komentár
No takto. Ja osobne nemám nič proti voľnému veršu. Ale tu mi veľmi nesedí to delenie na riadky. Asi by som to naskladala nejako podľa myšlienok, takto mi to príde trocha nasilu. Ale to môže byť len môj subjektívny dojem. Inak myšlienky pekné, len mi prosto celkom nesedí spôsob ich "uskladnenia".
Ja si naopak myslim, ze prave tym "nasilu" sa este viac umocnila myslienka basne. Je to iba prud myslienok
Ok, vravím, že je to len môj názor. ;)
Kritika autora posúva vpred...:) neberiem to tragicky..:P
Má to myšlienku a forme (á la beatnici) tiež nemožno veľa vyčítať. Slušne odvedená robota.
Má to myšlienku a forme (á la beatnici) tiež nemožno veľa vyčítať. Slušne odvedená robota.
V tomto ide skor o to že je tu pekne zachytený myšlienkový pochod autora, presná súvyslosť situácií ktoré sa mu odohravali v hlave a prenesené trocha metaforickov cestov na papier. mne sa to velmi páči :)