2317
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2017/05/IMG_20170502_181540-1.jpg
20.03.2011 - 11:00
7
89
1803

Močiar

Som človek zmätený.

Predčasne sotený do sveta, ktorého fungovanie nedokáže pochopiť.

Nie všetko sa dá chápať.

Rozpoltený medzi túžbou a realitou, uväznený v zradnej sieti naivných predstáv o živote.

 

A predsa túžim žiť.

Hoci žiť znamená vstúpiť do močiara, cítiac, ako mi chladná voda oblizuje stehná.

Ako ma zradné vody trasoviska ťahajú ďalej a ďalej od brehu, v snahe celkom sa ma zmocniť.

Potom ma močiar prehltne a obklopí ma tma.

 

A možno keď sa prebudím z omráčenia, zistím, že som to prežila.

A možno brodiac sa dnom uprostred kalných vôd stretnem ďalšiu bytosť.

Ktorá dokázala prežiť.

Možno ich tam budú tisícky.

 

A možno sa zmeníme na pirane.

Nájdeme žraloka a roztrháme ho na kusy.

A nebude viac v močiari žraloka.

Bude plný piraní.

Comments

Pridať nový komentár

Súhlasím s Bielou vranou. Blbé komentáre na slová, ktoré majú zmysel.

A možno občianska vojna v Líbyi prerastie do svetovej vojny a všetci do roka pomrieme.

Blbé komentáre na celkom serióznu vec. Je tam zmysel, hlboký ako spomínaný močiar. Všetci vstupujeme do močiara tohto sveta čistými a nepoškvrnenými. Ale potom zistime, že musíme zabíjať, aby sme prežili. Cesty späť niet, a tak zabíjame. Predovšetkým seba. Svoje čiste JA.

Veľmi výstižná skica, ani jedno slovíčko nazvyš. Ani odstrániť, ani pridať. To sa Ti podarilo.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
54
Počet nazbieraných
5, 582
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť