„Sme tu doktor“ prehovoril pre neho, za ten čas už dobre známy kapitán Green z Inštitútu vojenského plánovania a bezpečnosti. Za nie príliš podareným pokusom o udelenie honosného názvu nestálo nič iné, ako vojenská rozviedka, čo bol všeobecne známy fakt.
„Skúste konkretizovať to „tu“ kapitán Green…
Zo všade sa rozprestierajúcej temnoty, ktorá ma obklopovala a pohlcovala do svojho vnútra, niekde na konci zdanlivo nekonečného, sa znenazdajky objavil slabý lúč svetla. Najprv svietil úplne slabo, ako svetlo vzdialeného majáka uprostred rozbúreného oceána. A rovnako ako svetlo majáka, aj tento…
Odplata Pozemský rok: 2211 Poloha: Niekde v Slnečnej sústave Všadeprítomná tma sa rozlievala v priestore, bola všade, pretekala celím mojím vnútrom, prestúpila každou molekulou tela. Bol som v nej uzavretý, bol som v nej sám. Ovládal ma strach a obavy. Cítil som sa taký osamotený, taký…
Cesta k smrti Pozemský rok: 2210 Poloha: P149 Obloha bola modrá. Modrá, ako hádam ešte nikdy nebola. Vietor poháňal zelenkasté oblaky ako obrie plachty nebies. Všade sa dvíhal prach a rozliehal plač a krik. Ale nič s toho som poriadne nevnímal. Bol som mŕtvi, rovnako ako ten bez mena, čo…
-Takže, pre tých je tento fakt. Vymkli sa nám z pod kontroly nejaké roboty a urobili problémy chlapcom od pravidelnej armády, takže teraz sa na ne poľuje. Nič vážne jasné. -Áno pane. -Tu kapitánovi budete od teraz hlásiť všetky tie vaše sťažnosti a podobne. Rozchod. -Pane, rozkaz pane. -…
Cesta k životu Pozemský rok: 2210 Poloha: P149 „Ahoj Jack. Počul som, že ťa povýšili. Takže z teba je teraz kapitán!? Dúfam, že odo mňa nebudeš vyžadovať aby som ti salutoval a oslovoval ťa pane!“ S úsmevom na tvári neskrýval svoju radosť. Volal sa Vasilij, nižší chlapík rovnako…
Objav Pozemský rok: 2005 Poloha: Zem Celé to začal jednej jasnej jesennej noci roku 2005 tím vedcov z Medzinárodného inštitútu pre výskum vesmíru v Moskve, vedených mladým, vtedy 25 ročným Kanaďanom Jasonom O´Reedom, ktorí pracovali na projekte NASA, ESA, ruskej, čínskej a japonskej…
Sen
Jak patetický sen,
žiť nocou a sniť, keď príde deň,
žiť pre lásku,
pre lásku sniť,
pre svojho srdca krásku
sniť a v sne svoj život žiť.
Po tisíc krát,
spočinúť perami na perách,
po milióny ráz,
odrážať času chlad a mráz.
Jak patetický čas,
čo votrie sa ti zas a zas,…
Spomienky na svetCelý svoj život som sa snažil žiť podľa ideálov, ktoré som si vysníval v detstve, nie vždy sa mi to však podarilo. Ale mal som preto dobré vysvetlenie, bol som predsa len obyčajným človekom, a ten je od prírody bytosť nedokonalá. Takže som sa uspokojil s týmto oklamávaním samého…
SENJak patetický sen,žiť nocou a sniť, keď príde deň,žiť pre lásku,pre lásku sniť, pre svojho srdca kráskusniť a v sne svoj život žiť.Po tisíc krát,spočinúť perami na perách,po milióny ráz, odrážať času chlad a mráz.Jak patetický čas, čo votrie sa ti zas a zas, sen uväznený v čase,čas uväznený v…
Pridať nový komentár