(treba brat s rezervou vyjadrovanie tohto chlapika, no bez toho by to asi nebolo ono :) je to fajn na pobavenie)
12. augustanasťahovali sme sa do nášho nového domu v Kanade. som taký šťastný. je tu tak krásne! hory sú nádherné. neviem sa dočkať, kedy ich uvidím pokryté snehom.
14.októbranajkrajšia krajina na svete! lístie sa sfarbilo všetkými tými krásnymi odtienmi zltej a oranzovej farby. cestou som videl zopár jelenov. sú také pôvabné. sú to najkrajšie zvieratá na svete. toto musí byt raj. milujem Kanadu.
11.novembraden spomienok(kanadský státny sviatok). čoskoro sa začne lov na jelene. nemôžem pochopiť ako niekto môže zabíjať tak nádherné zvieratá. dúfam, že čoskoro napadne sneh. je tak nádherne...
2. decembertejto noci napadol prvý sneh. vstal som a uvidel všetko prikryté bielou prikrývkou. je to ako na najkrajšej pohladnici. vyšli sme von, očistili schody a prístupovú cestu a potom sme sa gulovali(ja som vyhral). ked presiel snežný pluh, museli sme znovu odhrnúť sneh spred brány. aká krásna krajina. milujem Kanadu.
12. decemberv noci znovu sneh. znovu presiel pluh a nahrnul sneh pred bránu. tu je naozaj krásne.
19. decemberv noci znovu sneh. nemohol som vyjst s autom a ísť do práce. je tu naozaj krásne, ibaže som už trošku unavený z lopatovania. znovu presiel ten pluh.
22. decembertie biele hovná znovu padali celú noc. už mám mozole od lopaty a aj chrbát ma bolí. ten sviniar s pluhom akoby sa skrýval za rohom a cakal kedy ja odhrniem sneh spred brány. svina jedna!
25. december
veselé posrané a odporné vianoce! ...a zase ten posraný sneh. ak sa mi niekedy dostane do rúk ten buzerant s pluhom, tak ho zabijem! šľak aby ho trafil! preco nesypú viac soli na cesty, aby sa sneh skôr roztopil?
27.decemberv noci znovu sneh. už tri dni nevychádzam z domu. iba aby som odhrnul sneh zakaždým, keď prejde pluh. nemôžem nikam ísť. auto zapadlo do kopy snehu pred bránou a je aj chladno. hovoria, že tejto noci napadne nových tridsať centimetrov tých hovien. Kurva...
28. decemberpredpoved nevysla. napadlo pol metra. ak to takto bude pokracovat, neroztopí sa ani do leta. už aj pluh zapadol a ten buzerant si prišiel odo mna pýtat lopatu!!! povedal som mu, že sa mi zlomilo už šesť lopát pri odhadzovaní toho bordelu spred brány, ktoré tam on najebal. málo chýbalo tomu, aby som mu nerozbil hlavu. kokot...
4. januárkonecne som sa dostal z domu. bol som v predajni kúpiť trochu jedla. ked som sa vracal, zrazil som autom jelena. na aute je škoda za tritisíc dolárov. tá posratá háved mala byť pobitá! vsade ich je ako hnoja. co ich vsetkých plovníci nepostrielali na jesen?! hajzli...
5. januármám depresiu...
3.májabol som s autom v servise. neuveriteľné ako zhrdzavelo od tej humusnej soli, ktorú vsade rozsýpajú... do pici aj so solou...
10.májajebem na to, stahujem sa na floridu. nemôžem pochopiť, ako niekto nornálny môže žiť v tejto posratej Kanade...*
Comments
Pridať nový komentár
rada ludom pridavam na veku ;) som rada, ze sa pacilo, ja som ledva videla na to, co citam, ked som to citala prvy krat... :D
aj po velmi dlhom case sa clovek na tomto vie zasmiat :D