286
Kope vás múza
05.12.2012 - 11:48
7
163
1609

Jednoducho ...

Prostota!

Svätá prostota, ty nevidiaca

Čaro jednoduchosti jasnej mysle

ľudia ťa hľadajú

Tápajú

Bielymi paličkami klopkajú

Na čelo každému kto ide okolo a nechápe

Podstatu sveta v ktorej ukrytá je

Prostota

 

Lež v jednoduchosti je krása

Nie je to však nič - len fráza

Čo pominula sa v diaľ

Už ani krása

prostá nejestvuje

 

Vo svete kde cesty brázdia mestá

Existuje už len jedna jediná

Správna cesta

Cesta prostoty

Jednoduchosti a dobroty

Jednoduchosti i

Krásnej a slepej

Ľudskosti

Comments

Pridať nový komentár

no a preco mi to nedalo na stred nechapem...

 

to sa teraz často stáva. Ani mne to nechce hádzať veci na stred. Asi nejaká softvérová chyba. 

 

Mimochodom, toto tvoje dielko mi dosť pripomína tvoje prvšie tu zverejňované veci. Celkom milé.

Určité pasáže, najmä pred jadrom sa mi síce zdali trochu príliš strojené. Teda po pravde... Čítal som už od teba aj krajšie kúsky, ale ako celok je i toto príjemné čítanie. :) 

Zostaň s múzou!

 

no mohol si kludne aj kritickejsie, toto bola rychlovka zbuchana za 5 min bez hlbaveho uvazovania, inspirovana nejakymi udalostami toho dna...teraz su to fakt moje nove zaciatky...

strojene? asi ano, a mozno aj prilis okukane...

ze si cital odomna aj lepsie? tomu sa mi nechce verit, ale dakujem, a tiez si myslim, ze toto za vela nestalo, (ale to si teraz myslim o uplne vsetkom co som zo seba vypotila)...

never mind - and as I see english is here now ... wow :)

shall I say - stay with the Muse, too :)

...väčšina dobrých diel má krátku genézu. :D 

A ani s kritikou to netreba preháňať. Ako vzniklo, tak bolo i čítané. Navyše občas je reštart to najlepšie možné riešenie. :)

Nadôvažok dodám:

We all knows your hidden qualities. So, it is only the matter of time when the deserved tribute come. ;)

Hmmm Deni,

mám z toho zmiešané pocity. Prečítala som to dvakrát (možno s odstupom času to budem vnímať ešte inak, to teraz neviem povedať) a nejako mi nesedí tá forma alebo čo. Myslím tým, keď to čítam len tak, že vnímam ten text, zdá sa mi to pekné, ale keď sa zamyslím nad tým, ako je to usporiadané do tých veršov, až tak veľmi mi to "nereže". Možno je to tým, že ako voľný verš sa mi to zdá fajn, ale tým usporiadaním to miestami navodzuje snahu o rým, ktorý sa nie vždy vydaril. Ak tam teda vôbec mal byť. Problém je, že sama neviem, ako by sa to dalo urobiť inak. Takže si nebudem veľmi vyskakovať :)

Ale to sú všetko len moje subjektívne dojmy. A je super, že si zase začala, taktiež držím palce. Hlavne rob to, čo Ťa teší :)

dakujem...kazdy dojem citatela potesi, povzbudi, poradi...aj ten najsubjektivnejsi :)

Pekny den prajem - mame seriozny zaujem o spracovanie vasich textov do elektronickej kniznej podoby.

Sme vydavatelstvo ktore sa zaobera vyrobou eknih a publikovanim vyhradne elektronickou formou so zameranim na Apple itunes store a Amazon.
Ak mate zaujem o spolupracu prosim ozvite sa nam.

 

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
61
Počet nazbieraných
8, 859
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť