281
Kope vás múza
30.08.2010 - 21:09
8
149
2196

Áno, či nie?

http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ano-ci-nie&skin=poviedky

ÚRYVOK

10 hodín po :

Konečne sama. Bohuš išiel našťastie na nočnú a stihli sme akurát zbežnú konverzáciu. Ako bolo – dobre – tak fajn, už bežím – drž sa. Pusa. A už ho nebolo.

Špinavé veci v koši na prádlo. Čisté v skrini.

To som mala tieto nohavičky? Dobre, že som nemala nejaké bombarďáky.

Hodila som čierne čipkované boxerky k ostatným veciam. Nemohla som na to prestať myslieť, nech som urobila čokoľvek. Akokoľvek som sa snažila, nedalo sa,  tak som sa rozhodla, že si to všetko zrekapitulujem a hotovo. Zmierim sa s tým, že som porušila svoju celoživotnú zásadu a nebudem viac na to myslieť...

Comments

Pridať nový komentár

V poslednej dobe som bol témou nevery priam presiaknutý. 

Nenávidím skutočnú neveru, a hoci som o nej aj sám čosi napísal, nerád o nej čítam. 

Napriek tomu som sa na to dal, lebo píšeš ozaj dobre, a tak nejak sa do tých tvojich detailov dá ukryť tá nechuť, a celé dielo si tak napriek všetkým ostatným pocitom vychutnávam. 

Zostaň aj naďalej s múzou a držím palce v pisateľskej kariére. ;) 

 

Velmi pekne Ti dakujem za komentar!

Tiez sa k nevere nestaviam velmi priatelsky a keby to bolo v mojej moci, uplne by som ju vymazala zo sveta, pretoze dokaze neuveritelne ublizit...

Som rada, ze si si moje dielko precital, a Tvoj nazor na moje pisanie si ozaj cenim. Dakujem.

Sama by som sa na takuto temu asi nedala, no vies - sutaz je sutaz, treba skusit stastie...pri tej prvej poviedke som sa do toho tak vzila, ze ma hlava bolela este dva dni po dopisani ...

Nech ani Teba muza neopusta!!!

Neviem prečo všetci myslia, že stačí si nájsť toho pravého a ihneď  život pojde  ako po masle a  láska  bude trvať až po hrob atd. Kedy už pochopia, že každý  vzťah je predovšetkým ťažká duševná práca. Aj lásku aj priateľstvo je treba  pestovať ako vzácnu kvetinu, starať sa o ňu, venovať sa jej- inak po nejakom čase zvädne. A potom uschne a uhyne. Je pravda, že v rozpade každého vzťahu  na vine sú vždy dvaja-hoci podiel viny nemusí byť rovnaký. Ale ak sa vám zdá , že vaša kvetinka posobi zvädnuto, prečo ne urobíte maximum aby ste ju oživili? Prečo mnohé radšej utekajú po novú kvetinku? A potom,kedy  im uschne aj ta, nárekaju o životnom sklamaní, o tom že nemajú v láske šťastie a že láska  vôbec  neexistuje. Existuje. Len prestaňte nariekať a pracujte dušou.

suhlasim s tebou, na vsetkom treba pracovat pre to, aby to fungovalo - tak isto aj na vztahu...

vzdy je jednoduchsie zatvorit pred niecim zatvorit oci, uhnut, alebo utiect - ako bojovat...preto som napisala, ze by som ju uplne vymazala...aby ludia aspon trochu bojovali o to, co maju...

ludia to asi beru tak, ze je lahke skusit nieco nove... ved to predsa robia vsetci...tak to asi nebude az taky problem...

...ich chyba...

dik za koment...

Moc pekná poviedočka. Milovanie s peknou nadržanou vydatou paničkou je, teda pre mňa, to pravé - orechové. Juj!

PS: všetky dajú, len nie vždy a nie každému

dik za komentar...

...co uz na tom preco sa pacilo, hlavne ze sa pacilo...

 

 

Ak dvoríte vydatej žene, cíti sa ako otrok, ktorého posadili na trón :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
61
Počet nazbieraných
8, 859
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť