Poznámky nezkušeného porotce jménem Frank z východního pobřeží:Nedávno jsem byl poctěn pozváním k rozhodování na soutěži ve vaření chilli. Jeden z rozhodčích totiž onemocněl a já zrovna sháněl nějaký kšeft. Zbývající dva rozhodčí (rodilí Texasané) mě ujistili, že to chilli není tak ostré, jak se…
Neplačem za bozkom na dobré ráno Nechýbajú mi dotyky tvojich rúk Neplačem ako vtedy, po úžasnom spojení Nechýba mi tvoj horúci dych,ktorý rozihrával všetky žilky v mojom tele Neplačem za spánkom bez pyžama,počas horúcej letnej noci Nechýbajú mi dvojzmyselné poznámky,vyvolávajúce búrku pocitov …
Ten dedo je spitý pod obraztáca sa ulicouhádam po stý raz... Čo nosí v srdci?Radosť?Bôľ? Dedo má svoj tajný svetzamknutý pod ťažkou okovou Ten číry mok hrejesťa sslnko čo vraždí No len - -je spitý pod obraz -vidí dnes každý
Prostota! Svätá prostota, ty nevidiaca Čaro jednoduchosti jasnej mysle ľudia ťa hľadajú Tápajú Bielymi paličkami klopkajú Na čelo každému kto ide okolo a nechápe Podstatu sveta v ktorej ukrytá je Prostota Lež v jednoduchosti je krása Nie je to však nič - len fráza Čo pominula sa v diaľ Už ani…
Život nie je hračka s ktorou sa môžeš pohrať a zahodíš ju, keď ťa prestane baviť.Nie je to škoda? Veľmi rada by som si zakaždým vyberala z možností ako sa zahrať. Na vojačku, na lekárku, na predavačku, na vymaľovanú pubertiačku... Mohla by som si kupovať žuvačky s dočasnými tetovačkami a potetovať…
Autá sú červené autá sú biele no a môj rozum užíva si skvele Žiadna to námaha žiadny to stres napísať poviedku teraz, je des Autá sú červené Autá sú biele.... Už neviem poriadne ani svoje meno každý deň v programe je u nás Nemo No no – sem, no no – tam tak to on nepozná skúša ma či to hrám a či…
V koľajách Veľkého voza vybral som sa hľadat svet
Zanechané v snehu sa pomaly roztápali pod teplom
mojich bosých nôh
Veľký voz žiaril a trblietal sa navôkol
keď spadol som do priepasti po Škorpiónovi
V koľajách Veľkého voza vybral som sa hľadať svet
Nahý som kráčal tmou v mojich očiach
Slnko bolo…
PREŠKOLOVACÍ KURZ PRE MUŽOV
Cieľ kurzu:Školenie, ktoré by umožnilo mužom využívať tú časť mozgu, oktorejnemajú poňatia, že vôbec existuje.
Časť 1: Povinná1. Naučiť sa žiť bez svojej mamičky (2000 hodín).2. "Moja žena NIE JE moja matka" (350 hodín).3. Pochopiť, že hokej či futbal nie je viac než…
http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ano-ci-nie&skin=poviedky
ÚRYVOK
10 hodín po :
Konečne sama. Bohuš išiel našťastie na nočnú a stihli sme akurát zbežnú konverzáciu. Ako bolo – dobre – tak fajn, už bežím – drž sa. Pusa. A už ho nebolo.
Špinavé veci v koši na prádlo. Čisté v skrini.…
http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ja-a-ty-vs-ty-a-ona&skin=poviedky
ÚRYVOK :
S nákupom v kufri, s vypnutým mobilom a povznesenou náladou som šikovne kľučkovala ulicami mesta. Náš dom v prímestskej časti bol jedným z novostavieb, ktoré obývali mladé rodiny. My sme boli jedny z mála…
Comments
Pridať nový komentár
Nuž, tak tomuto sa asi hovorí "syndróm matky" :) Ale pokým sa ešte zmôžeš aspoň na básničku, nebude to také zlé ;) Dieťa, to je náročný šport. Svoje nemám, ale stačí mi vyskúšať si zopár dní s kamarátkinou malou príšerkou, a mám predstavu... :D Koľko má Oliver? Inak vitaj späť, dávno som Ťa tu nevidela :)
pocuj Wavako, ty sa mi zacinas pacit ;) nooo hej narocny sport, ale da sa...az taky zeberak to nie je ked ta blba vaha stale ukazuje viac a viac :D :D nooooo Oliver ma rok aj 3mesiace :)
dakujem, ani ja som sa tu davno nevidela a som rada ze sa tu vidim :)
hadam vypotim aj daco lepsie neskor ;)
Tak to akurát tak narovnako. Drobec (slečna) má tiež tak. To je taký zaujímavý vek, keď deti havkajú na psíkov a mačičky a niekedy sú protivné ako kus voľačoho bez zjavného dôvodu (ale však dobre, povedzme si, že zuby). Ale je to milé. Hlavne, keď to nie je moje - môžem sa v noci vyspať a ráno o pol siedmej nemusím ísť chytať mliečko :D
To bolo pekné, že "si sa tu dávno nevidela" :D A však poť poť, ono to možno časom príde. A keď nie, však aj také duchaplné básničky a la Sovy, Kubovia a Oliverovia občas treba ;)
nooo to je pekne ze o pol siedmej chystat mliecko, to je super, ja tak cez piatu hodinu rannu :D no a tie zuby nepodarene su pricinou vsetkeho(he he to je pravda) , asi rastu aj mne :D
Nuž, tak to Ti želám úprimnú sústrasť. Vravím, mať deti, to je náročný šport :D
dakujem :D
milá básnička... ten začiatok (Autá sú červené, autá sú biele...) mi pripomína jednu anglickú básničku, ale ani za svet si teraz nespomeniem ako sa volá, ani jej znenie :-D a inak tie starosti s deťmi poznám až priveľmi dobre :-D
mary, teraz ako si to napisala, som si spomenula len na jeden zaciatok anglickej basnicky, kde sa spominaju farby - roses are red, violets are blue ... a dalej neviem :D mysela si tu? ale nema to s nou nic spolocne :D :D dik za koment :) tak aj tebe vela stastia pri starostlivosti o deti :)
áno, tú som myslela :-) ale potom som si na to spomenula... ja netvrdím, že to má s tým niečo spoločné, len mi to tak automticky evokovalo :-)
Deni, čítať tvoje príspevky, je naozaj príjemná vec...
človek sa zamyslí, v akom úžasne premenlivom svete to žijeme.
Bezstarostní sa stávajú starostlivými a ťažký pohľad plný dvojzmyslov a poetickej presnosti sa zmení na jednoduchú priamu spoveď.
Také pozdravenie priamym slovom, ktoré odhalí autora, z jeho plného dňa. :-)
No myslím, že až bude mať Oliver o pár rôčkov viac, ešte nás potešíš zaujímavými príbehmi, či príspevkami, ktoré si opäť s radosťou prečítam(e).
A keďže veľa kvetnatých rečí je niekedy na škodu, poviem len,
zostaň s múzou a nech ťa ani za svet neopúšťa!
S pozdravom,
Dušan Damián. :-)
dakujem za Tvoj velmi mily komentar,
veru, niekedy sa proste neda dvojzmyselne napisat ako zivot skutocne rychlo a jednoducho ide :D a hlavne ake jednoduche pravidla dodrziavaju deti-byt vsade, pohryzt co sa da a cikat hocikam :D ;)
dik za tolky optimizmus, aj vieru v moj navrat na enigmu, dufam ze tvorivost sa ku mne este vrati, hadam ked sa poriadne vyspim :D :D
nech muza neopusta ani Teba !
peru zdar !!!
s pozdravom aj ja D. :)