280
Kope vás múza
19.08.2010 - 12:54
1
68
1316

Ja a Ty vs. Ty a Ona

http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ja-a-ty-vs-ty-a-ona&skin=poviedky

 

ÚRYVOK :

S nákupom v kufri, s vypnutým mobilom a povznesenou náladou som šikovne kľučkovala ulicami mesta. Náš dom v prímestskej časti bol jedným z novostavieb, ktoré obývali mladé rodiny. My sme boli jedny z mála, ktorí ešte nemali deti. Hneď ako som zabočila do našej ulice, padol mi zrak na auto odstavené pri chodníku. Nebolo to manželovo Audi, ale malá Fabia. Poznala som to auto. Patrilo jeho kolegyni. Pár krát sa u nás zastavila po práci, keď potrebovala poradiť, alebo zabudla niečo vybaviť. Trochu ma zamrzelo, že je tu aj dnes, pretože som chcela čím skôr nenápadne pripraviť večeru a stráviť pokojný večer s manželom. Zastala som pred garážou, vybrala veci z kufra a zamkla. Mala som plné ruky a nechcelo sa mi trápiť s kufríkom. Prešla som po skalách vyčnievajúcich z nášho zeleného, upraveného trávnika. Zastala som pred dverami a stlačila kľučku. Bolo zamknuté a mne nevedno prečo začalo srdce podivne biť. Cítila som ako sa mi do tváre hrnie krv, ruky sa začali triasť. Takmer som nevedela vytiahnuť kľúče. Ten pocit bol hrozný a v duchu som sa modlila, aby som znova len príliš fantazírovala. Napodiv som kľúč do zámky vložila na prvý krát a rázne vošla dnu.

Nemala som vidieť to, čo mi poskytol pohľad na kuchynskú linku, ktorú bolo vidieť hneď z dverí. Zadok môjho manžela, ktorý obopínali  ženské nohy. Tašky mi vypadli z rúk a začula som praskajúce sklo. Fľaša vína sa rozbila. Nevadí, už ju nebudem potrebovať.     

...                                                                        

Comments

Pridať nový komentár

tesim sa na vase reakcie a komentare...

mozete aj na uvedenej stranke priamo k poviedke...  ;)

nech nas muza neopusta!!!

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
61
Počet nazbieraných
8, 859
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť