Poznámky nezkušeného porotce jménem Frank z východního pobřeží:Nedávno jsem byl poctěn pozváním k rozhodování na soutěži ve vaření chilli. Jeden z rozhodčích totiž onemocněl a já zrovna sháněl nějaký kšeft. Zbývající dva rozhodčí (rodilí Texasané) mě ujistili, že to chilli není tak ostré, jak se…
Neplačem za bozkom na dobré ráno Nechýbajú mi dotyky tvojich rúk Neplačem ako vtedy, po úžasnom spojení Nechýba mi tvoj horúci dych,ktorý rozihrával všetky žilky v mojom tele Neplačem za spánkom bez pyžama,počas horúcej letnej noci Nechýbajú mi dvojzmyselné poznámky,vyvolávajúce búrku pocitov …
Ten dedo je spitý pod obraztáca sa ulicouhádam po stý raz... Čo nosí v srdci?Radosť?Bôľ? Dedo má svoj tajný svetzamknutý pod ťažkou okovou Ten číry mok hrejesťa sslnko čo vraždí No len - -je spitý pod obraz -vidí dnes každý
Prostota! Svätá prostota, ty nevidiaca Čaro jednoduchosti jasnej mysle ľudia ťa hľadajú Tápajú Bielymi paličkami klopkajú Na čelo každému kto ide okolo a nechápe Podstatu sveta v ktorej ukrytá je Prostota Lež v jednoduchosti je krása Nie je to však nič - len fráza Čo pominula sa v diaľ Už ani…
Život nie je hračka s ktorou sa môžeš pohrať a zahodíš ju, keď ťa prestane baviť.Nie je to škoda? Veľmi rada by som si zakaždým vyberala z možností ako sa zahrať. Na vojačku, na lekárku, na predavačku, na vymaľovanú pubertiačku... Mohla by som si kupovať žuvačky s dočasnými tetovačkami a potetovať…
Autá sú červené autá sú biele no a môj rozum užíva si skvele Žiadna to námaha žiadny to stres napísať poviedku teraz, je des Autá sú červené Autá sú biele.... Už neviem poriadne ani svoje meno každý deň v programe je u nás Nemo No no – sem, no no – tam tak to on nepozná skúša ma či to hrám a či…
V koľajách Veľkého voza vybral som sa hľadat svet
Zanechané v snehu sa pomaly roztápali pod teplom
mojich bosých nôh
Veľký voz žiaril a trblietal sa navôkol
keď spadol som do priepasti po Škorpiónovi
V koľajách Veľkého voza vybral som sa hľadať svet
Nahý som kráčal tmou v mojich očiach
Slnko bolo…
PREŠKOLOVACÍ KURZ PRE MUŽOV
Cieľ kurzu:Školenie, ktoré by umožnilo mužom využívať tú časť mozgu, oktorejnemajú poňatia, že vôbec existuje.
Časť 1: Povinná1. Naučiť sa žiť bez svojej mamičky (2000 hodín).2. "Moja žena NIE JE moja matka" (350 hodín).3. Pochopiť, že hokej či futbal nie je viac než…
http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ano-ci-nie&skin=poviedky
ÚRYVOK
10 hodín po :
Konečne sama. Bohuš išiel našťastie na nočnú a stihli sme akurát zbežnú konverzáciu. Ako bolo – dobre – tak fajn, už bežím – drž sa. Pusa. A už ho nebolo.
Špinavé veci v koši na prádlo. Čisté v skrini.…
http://poviedkyonevere.sk/clanok?article_item=ja-a-ty-vs-ty-a-ona&skin=poviedky
ÚRYVOK :
S nákupom v kufri, s vypnutým mobilom a povznesenou náladou som šikovne kľučkovala ulicami mesta. Náš dom v prímestskej časti bol jedným z novostavieb, ktoré obývali mladé rodiny. My sme boli jedny z mála…
Comments
Pridať nový komentár
Very good! Very nice! fakt dobré! teda pekné, no.
sslnko - má byť iba jedno s, že?
Denis, toto je super! Fakt. Myslím, že nemusíš plakať za svojou múzou, ak dokážeš dostať zo seba niečo takéto. Je to hlboké, má to čo povedať a forma tiež super. Veľmi sa mi to páči :)
dik za koment ojoj potesil ohromne :)
nie dva s tam ma byt ...
ta moja ma dnes takto trosku kopla ked som dlazku umyvala a rozmyslala...no predstav si to :D
dakujem za mile slova !