Neplačem za bozkom na dobré ráno
Nechýbajú mi dotyky tvojich rúk
Neplačem ako vtedy, po úžasnom spojení
Nechýba mi tvoj horúci dych,
ktorý rozihrával všetky žilky v mojom tele
Neplačem za spánkom bez pyžama,
počas horúcej letnej noci
Nechýbajú mi dvojzmyselné poznámky,
vyvolávajúce búrku pocitov
Neplačem za tebou
a nechýbaš mi ...
...pretože teraz som už mŕtva.
Comments
Pridať nový komentár
by bolo na dlhu debatu :)
ale dakujem, za snahu o povzbudenie, ja si to o par dni precitam a mozno ma to nakopne tak ako si myslela....
dobru aj tebe
aj som si myslela
:)
že si myslela, ako Ťa chcem primäť k akcii, k niečomu, čo Ti dá pocit neobyčajnosti, vlastnej jedinečnosti a neopakovateľnosti, ako sa zmocníš toho pretlaku v sebe, ako sa s tým pohráš a vyhráš. Vravieť o sebe a v tej istej vete použiť slovo len... Prečo? Aké LEN, dokelu?
Tak som to myslela ja. Dobrú noc.
...
Nuz, ja nie som dostatocny umelec na to, aby som to neobycajne pozdvihla a ocarujuco opisala...ja som len taky obycajny maly autor. teda bloger
život nie je obyčajný, a už určite nie úplne obyčajný! A ak predsa len taký niekomu pripadá, je tu umenie, ktoré môže obyčajnosť podať neobyčajne. Pozriem sa na to, čo bolo:)
dakujem za komentik, potesil ...
k trom bodkam uz howk :D
no, ono to nie je taka naozajstna smrt chaaaaapes :) ono mi to tam prislo uplne nejako prirodzene, len som chytila pero a napisala a vyvesila kozu na trhu. nabuduce sa posnazim veselsie :)
to som rada, ze sa vsetkym tie tri bodky tak pacia :D ... :D
nuz vies, chcela som velke pismena, aj ne- na zaciatku kazdeho versa a hlavne velkym pismenom. mozno sa spracovanie, ci tema niekomu zdaju obycajne, ale taky je zivot - uplne obycajny, pretoze sme len obycajni ludia...si myslim :)
k trom bodkam som sa vyjadrila vyssie, tak sa nejdem opakovat...budu odstranene
nedurdim sa, tesim sa kazdemu komentu, cim kritickejsi tym lepsi, a uz o tom neskusim napisat inak, ja poeziu pisem, len ked mam na nu chut, alebo ked ma kopne ta moja zatulana muza, takze mozno sa tu raz ocitne aj nieco podobne, no hlbsie a menej obycajne :) ( a mozno take uz aj bolo, ktovie :D )
a ps dakujem za komentar, ten vzdy potesi nech uz zacina akokolvek :)
dik za koment. Neviem, ci aj mrtvi prispievaju, este som so ziadnym nehovorila :D
PS dakujem, ale tak tato otrepana tema sa vzdy da nejako spracovat, ci uz to je pre niekoho nove, pre ineho nudne, pre autora na odreagovanie, že?
PS2 no, myslim, ze zatial zijem, pockaj stipnem sa. Jauč, no žijem ;)
PS3 no ja som taka trojbodkova. Neviem preco som ich tam dala, vlastne tam ani nemaju byt, ale ja si v koncepte vzdy robim tri bodky, takze som ich aj odpisala (ja vlastne vsade davam v poslednej dobe tri bodky :D )
dakujem Zuzka som rada, ze oslovilo
ci tu mam zimu, ale na konci ma zamrazilo. Takze trefilo ma to, tam, kde malo. Jednoduche, no ide z toho skutocny pocit. Pekne.
Z.
Mŕtvi ľudia posielajú príspevky na blogy? :P
PS: pocitovo dobré, téma síce otrepaná, ale však čo už, každý sa potrebuje vystrábiť nejako.
PS2: predpokladám, že teda asi nie si mŕtva, či?
PS3: trochu ma iritujú tri bodky za každým veršom
Trochu mi to pripomína tie emácke básničky plné smrti a nešťastnej lásky :D hlavne ten "mraziaci" koniec. Ale inak to nie je zlé. Tri bodky za každým veršom je tiež trochu moc ako hovorí Gino.. samozrejme chápeme, že nás to má upozorniť na hĺbku každého verša... ale my sa isteže nad každým zamyslíme aj bez bodiek :)
trojbodky preč! Možno i nezačať každý verš predponou ne a veľkým písmenom a hádam pridať slová, čo vyvolajú trochu menej obyčajné obrazy či menej zvyčajné obrazy... (tri bodky:)
Téma je v poriadku, neexistuje otrepaná téma, len otrepané spracovanie... ale nie, neprepisuj, nedurdi sa, odlož si ju na pamiatku a skús o tom istom napísať úplne inak, zapoj fantáziu, vykašli sa na vychodené cesty.
Ahoj,
no keď som toto prečítala, tak som si povedala..kokos, brutal. A viac zo mňa nevišlo. tuším, že to hovorí asi o všetkom z mojej strany. hauk.
A ešte niečo, mňa tie tri bodky vôbec neirituju, pretože u mňa to zabodovalo pocitovo, preto som ich tam ani nejak extra nezaregistrovala a pri prvom čítaní som ich prehliadla a odhliadnuc od toho sa mi to páčilo. Keď som si to prešla opäť tak to tam trošku " špatí" ale ako vravím pocitovo si u mňa zabodovala aj keď téma o smrti ... no už jej jej tu nejak veľa na tom blogu.
Treba tu hodiť niečo veselšie. A hlavne dúfam, že nemáš depku.
:):)
... treba dávať za veršami :(
Niečo také osobné a smutné... Sama som sa zamyslela nad mojim rozchodom.
Veľmi pekná báseň, ale napriek poslednému veršu si nemyslím, že táto smrť je fyzická. Je to (čiste podľa mňa) skôr psychického pôvodu. Štvrté štádium rozchodu je veľmi podobné syndrómu vyhorenia alebo trúchleniu za milovanou osobou.
Reflexná lyrika je dôkazom toho, že život sám píše najzaujímavejšie príbehy.
Autorke: Ak si sa s niekým rozišla, nie mi ťa ľúto. Každý človek si tým aspoň raz za život prejde. Nezúfaj, máš pred sebou už len posledné štádium :) Ďakuj (ťažkej) minulosti za skvelú budúcnosť! :)
Carpe diem, Ja
za komentar, velmi potesil...
jasne, ze ta smrt nie je fyzicka, dokonca so mnou ani nesuvisi, lebo sa nerozchadzam a dufam, ze uz ani nebudem, kedze mam na vztah aj papier :D to by uz bola "ina" basnicka v pripade rozchodu...
ale dakujem za povzbudzujuce slova :)
Gratulujem :) hoci neviem ako dlho už si :D A určite vieš že je rozdiel dobre sa oženiť a dobre sa vydať :D - verím že ty si sa dobre vydala :D
Je pre tvoje dobro, že to nie je o tebe, nikomu neprajem najnepríjemnejšiu časť vzťahu... Ale podala si to (podľa mňa) veľmi osobne. Je to vydarený kúsok. Len tak ďalej. :)
dakujem :) no, uz to budu 2roky, ale sme spolu uz viac...no, myslim, ze som sa vydala uplne k svojej spokojnosti...a ako je dobre sa ozenit? :D
no krizu ma vo vztahu asi kazdy, aj my sme mali...je to fakt neprijemne, ale urovnalo sa to v priebehu par hodin, takze sme dosli az k papierovaniu :)
dakujem este raz za mile slova, som rada, ze to posobi tak vieryhodne ! :)
Mám na to perfektný obrázok...
jaj tak toto si "zabila" :D :D uz mi je to jasne :D
ano ano, malo to mat taky sokujuci ucinok ... :) dik ze si sa zastavila :)