2452
Kope vás múza
26.03.2012 - 22:07
6
130
1335

Iba akási chaotická impresia...

Chcela som sem napísať toľko vecí a nakoniec mám problém vyprodukovať čosi zmysluplné. Napadlo ma len....

Zajtra ma čaká návšteva mojej zubárky, na ktorú sa veľmi teším. Už teraz ma preventívne začali bolieť všetky zuby aj tie čo nemám. Husia koža mi naskakuje  pri predstave zvuku vŕtačky, ktorú isto iste použije. A ja si už teraz môžem len hlavu plieskať o múr a vyčítať si, že toľko sladkého som jesť nemusela. K tomu všetkému ten dezinfekčný pach,biele kachličky, sci-fi kreslo,a nástroje ako z lacného hororu.... Navonok sa tvárim ako hrdina, že veď to nič nie je. Vo vnútri ma desí predstava bolesti, nepríjemných zvukov a najradšej by som nikam nešla. No v podvedomí viem, že naozaj to také hrozné nebude, že tú chvíľu prežijem a možno dosiahnem ten prazvláštny stav osvietenia. Nie tým svetlom v ambulanicii, ale skutočného osvietenia keď pochopím všetko. Možno takého aké získal Budha dlhou meditáciou. Uvidím. Nechám sa prekvapiť.

Comments

Pridať nový komentár

S radosťou aj nabudúce sa rada podelím o moje hrôzy :D

Realistické, ale podľa mňa trochu málo literárne. Len ako taká sťažnosť v denníčku (ani ten Budha to nezachránil :-)). Nič proti téme, inšpirovať sa dá čímkoľvek, ale k tomu, aby sa zážitok stal umeleckým dielom, treba ešte aspoň trošku čohosi pridať.

čo sa tu chystám písať má byť umelecké. Z názvu vyplýva že ide iba o akýsi pocit. Netreba v ňom hľadať nič umelecké je to skrátka len opísaný pocit. Samozrejme, že blog  je pre mňa akousi formou denníka, ale rozhodne neslúži n na sťažovanie sa. Nazvala by som to skorej niečím ako "premýšľam nahlas" :D A nakoniec to aj tak dopadlo nad očakávania dobre :D

Samozrejme? Pre mňa to vôbec nie je samozrejmé. Toto je literárny blog a preto očakávam, že všetko, čo tu je, je snahou o literatúru, čiže o formu umenia.

A čo dopadlo nad očakávanie dobre, reálny zákrok, alebo reakcie na príspevok? :-)

Ja súhlsím s Adharou. asi vo všetkom. máš šikovný štýl :) určite si šikula, ale na zážitok to chce trochu viac asi. Nevadí, treba aj takéto úlety ;) 

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
9
Počet nazbieraných
604
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť