Keďže je leto...Padá sneh....vločka za vločkouplávajú oblohoua skrývajú krajpred očami prístojacichpútnikov.Akoby iný svetkde nieto životakde všetko spív mrazivom objatí.Pod vládou Morenyvodu na ľad menívietor píska clivo.Nekonečný chladvrýva sa do kostí a hoci vládne smútokpríde čas radosti. …
Z bezsenného spánku ma vytrhol nádherný spev. Očarujúca melódia prenikala aj do poslednej bunky rozdvojenej duše márne hľadajúcej pokoj. Telo sa ako na povel vymotalo zo spacáku a odomklo pomyselné dvere na zips. Ranná rosa skropila dve malé, bledé chodidlá, ktoré sa bez väčšieho zaváhania rozbehli…
V podstate ide iba o zaznačený prúd myšlienok....... Keď sa mi rozpadnú rifle na márne kúsky uprostred divočiny, začnem zavýjať. Ako starý vypelichaný vlk na úpätí vysokej skaly za jasného svitu mesiaca. Nebude to iné. Bude to také ako to bolo stáročia predtým. Také jednoduché a zároveň zložité.…
Život je zvláštny, plný udalostí, emócií, zvláštnych stretnutí, sĺz, smiechu, ranných brieždení aj búrok, ale ani jeden nie je bezvýznamný. Otázkou však je, či skutočne existujú tí čo vidia za hranice bežného videnia. Sú skutoční, čitatelia našich osudov, alebo sú to len podvodnícki šarlatáni,…
Fiktívny príbeh o jednom Romanovi, ktorý zažil aké je to mať moc a zároveň aj to aké je to padnúť na úplné dno.Iba úryvok....UPOZORNENIE:celý úryvok obsahuje množstvo výčitiek a dokonca je v ňom použité jedno neslušné slovo.a ospravedlňujem sa vopred za nedokonalé členenie nečlenenie!!!!„Prečo si…
Andělský újezd, tak znel názov čínskej reštaurácie na rohu Arbesovho námestia v Prahe. Ten samý názov mi ako prvý udrel do očí a už nezmizol. Predstava anjelov čo ujíždějí na niečom bola... Cez veľké výkladné sklo bolo vidieť tradičnú čínsku výzdobu v podobe lampiónov ,strapcovitých…
Po dlhej dobe sem opäť čosi dávam. Ale nebude to nič svetoborné. Žiadny Hemingway ani nič iba reflexia!!UPOZORNENIE:Tento článok obsahuje pointu deja....preto Vás nenútim,aby ste to čítali a potom mi vyčítali, že som napísala o čo tam išlo.!! Ďakujem za pochopemie. Neinklinujem ku kasovým trhákom…
Chcela som sem napísať toľko vecí a nakoniec mám problém vyprodukovať čosi zmysluplné. Napadlo ma len....Zajtra ma čaká návšteva mojej zubárky, na ktorú sa veľmi teším. Už teraz ma preventívne začali bolieť všetky zuby aj tie čo nemám. Husia koža mi naskakuje pri predstave zvuku vŕtačky, ktorú…
Netušil koľko je hodín keď stál dolu a hľadel do tmavého okna. Dúfam, že ešte nespí. Mohol jej najprv zavolať, aby sa uistil, že neprišiel zbytočne, no vždy keď niečo najviac potreboval, tak to zlyhalo. Mobil. Sotva sa stihol dostať do adresára a vyťukať prvé písmenko baterka mu oznámila, že…
Pridať nový komentár