2817
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2019/09/anira_2.jpg
23.01.2020 - 14:31
0
17
738

Jean 💕 (12)

Jean sa na Timoteja a Katelyn pozerala s úsmevom. Sama vedela, aké to je byť zamilovaný, ale musela im do toho vojsť.
„Nechcem vás rušiť,” nahodila Jean, „ale nemohol by si nám dopovedať naších rodičov?”
„Samozrejme,” dal Katelyn pusu a postavil sa z postele.
„Takže, Logan syn Zeusa, to už vieš a Jean ty si dcéra Afrodity. Dúfam, že vieš kto to je.”
„Afrodita? Tá bohyňa lásky?” overovala si Jean.
„Áno tá bohyňa lásky. Angelina a Antony, vy ste dcéra a syn, Áresa a Hephaista. Ak neviete kto to je, tu máte knihu. Nájdite si to. Ale mňa najviac zaujal Max. Max ty si syn boha vody, Poseidona a syn anjela!” zdôraznil. „To by aj vysvetľovalo, prečo si toľko vedel o Foraiovi.”
„Anjela?” zopakoval Max.
„Áno anjela!”
„Dobre, ale mohol by som sa opýtať...mimo tému.”
„Počúvam,” povedal a sadol si vedľa Katelyn.
„Ak ideme do vojny, nemal by si nám povedať bližšie informácie ohľadom toho, kto, s kým a prečo? Vieš, aby sme boli v obraze.”
„Kto, s kým a prečo? Kto? My—”
„Ale naozaj by si nám to mohol priblížiť. Vyzerá to, akoby si chcel, aby sme za teba spravili robotu,” podotkla Zeaper.
„Tak dobre. Hlavný nepriateľ je—”
„Foraii,” povedala Zeaper.
„Čo? Nie, je to—”
„Balm?” hádala ďalej.
„Nie! Nechaj ma dohovoriť!”
„Dobre...,” urazene sa usadila.
„Takže za to všetko môže Vine, o ktorej by nám mohol povedať Max bližšie.”
„V démonológii je Vine gróf a tiež kráľ / kráľovná pekla, ktorému prikazuje Satan. Je známe, že sú najzložitejšími a najsmrteľnejšími démonmi. Majú moc brať dušu bez dovolenia. Hoci podľa duchovného učenia musí jeden démon pred prijatím duše požiadať Satana o povolenie, a Satan musí získať povolenie od Boha. Môžu rozprávať súčasnosť, minulosť a budúcnosť, objavovať čarodejnice a skryté veci, vytvárať búrky a pomocou týchto búrok zdrsňovať vodu, zvrhnúť steny a stavať veže. Tento démon je zobrazený ako lev, ktorý drží v ruke hada a jazdí na čiernom koni. Ďalšie hláskovania: Viné, Vinea.”
„No a ten alebo tá Vine je na zlej strane proti nám a hlavne proti mne. Bohužiaľ na to doplatil môj kamarát a ako si to aj sám povedal Max. Má schopnosť brať dušu a to je na tom najviac smutné.”
„Ty máš kamarátov?” prekvapene sa opýtala Zeaper.
Timotej sa k danej otázke nevyjadril. Pokračoval vo vysvetľovaní: „Takže môjmu kamarátovi bola "zobrata duša". To znamená, že je na strane Viny a mňa chce zabiť. Mojou, respektíve našou úlohou je, aby sme mu jeho dušu vrátili a poslali Vinu, späť do pekla.” Chvíľu mlčal a potom dodal: „A aby si vedela Zeaper nikdy nenechám ľudí, aby za mňa robili moju robotu a určite nie...vás.”

Jean mala zo seba zlý pocit, keďže si až teraz uvedomila pravdu slov, ktoré Timotej povedal Angie.
On ich vedie do vojny a ona ešte ani nedokončila štúdium.
Aj keď bol Timo mladší od Jean o 2 roky, mal toho naštudované oveľa viac, ako mala ona.
Keď sa však stretla s Loganovim pohľadom a jeho milujúcim úsmevom, prešli ju obavy zo samej seba.
On by ju miloval nado všetko a to jej dodalo silu.
„Tak čo sa flakame? Poďme sa pripraviť na tú vojnu!” s úsmevom sa postavila.

Pridal/a Anira dňa 23.01.2020 - 14:31

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
25
Počet nazbieraných
438
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť