Stáli vonku približne 15 minút, po ktorých ich Timotej zavolal dnu.
Bol to veľmi maličký, ale pekný a útulný domček.
Usadili sa na gauči a čakali.
„Kto je to Foraii a kto je ona?” opýtala sa Zeaper a ukázala na sivé dievča s bodovými vlasmi.
„Ou...ahojte ja som Katelyn...ehmm...mám 22 a som Timotejova frajerka. A vy ste?”
„Ty máš frajerku? Myslela som si, že si neschopnejši.” pousmiala sa Zeaper.
„Mohol by mať aj manželku, keby mal odvahu.” tichšim hladoym povedala Katelyn a pozrela na Tima.
„Už sme sa o tom bavili Katelyn,” povedal a pozrel na bandu ľudí, ktorá mu sedela na gauči, v obývačke.
„Takže Foraii je—” chcel vysvetliť Timotej, keď mu do reči vošiel Max.
„V démonológii je Morax démonom, veľkým grófom a prezidentom pekla. Je zobrazený ako muž s hlavou býka, ako aj býk s hlavou človeka. Navrhlo sa, že Morax súvisí s Minotaurom, ktorý Dante umiestňuje v pekle. Zdá sa, že jeho meno pochádza z latinského „moraxu“, čo znamená oneskorenie, to sa zastaví. Ďalšie hláskovania: Foraii, Marax, Farax.”
Všetci naň ho pozreli.
„Ale prečo by sa niekto nechal takto nazývať?” opýtal sa Max, ako by si vôbec nevšimol pohľady ostatných.
„To ja neviem...” povedal Timo tižším a zamyslenym hlasom.
„Ale vieš!” okamžite naň ho Zeaper vybehla.
„Viem, ale teraz to rozoberať nebudem!” podotkol Timo s trochu podráždeným hlasom. „Ako to, že si to vedel?” pozrel na Maxa.
„Ja...ja neviem. Také veci jednoducho ovládam a neviem prečo.”
„Ovládaš a nevieš prečo? Tak dobre. To, že ste to všetko videli nie je náhoda. Urobím vám pár testov.” So zlomyselným úsmevom sa pobral preč.
„Zasa test?” posťažovala sa Zeaper a pomalými krokmi išli za ním.
2804
Kope vás múza
Pridať nový komentár