Tony bol k Reaper veľmi milý a ohľaduplný. Niet divu, že je snom väčšiny dievčat.
Pýtal sa jej primerane veľa otázok. Nie veľa, aby nebol otravný, a nie málo, aby nevyzeral, že sa o ňu nezaujíma. Taktiež jej dal malé občerstvenie a odviezol ju rovno k nemocnici, kde pracovala, ako doktorka a odprevadil ju priamo k dverám, ktoré jej otvoril so slovami:„Ak skončíš, daj mi vedieť. Prídem po teba.”
Reaper sa za ním pozerala, ako odchádzal k autu. Nechápala, ako naň ho môžu ľudia toľko útočiť.
S Tonym chodila roky do jednej triedy spolu so Zeaper, ktorá už dávno zabudla, že Tony bol ich spolužiak. Jedného dňa sa im Tony pochválil, že sa ho nejaká spoločnosť spýtala o spoluprácu na natočenie videá, keďže sa to točilo na ich škole a potrebovali nejakého pohľadného žiaka. Od vtedy, ho nie len tá jedna spoločnosť, ale viaceré žiadali o spoluprácu, až sa vypracoval na jedného z najlepších hercov. Polovica ich triedy ho za to neskutočne kritizovala, a nie len ich trieda, ale viaceré.
Chápala, že Tony nevynaložil veľké úsilie na to, aby sa dostal tam, kde bol, chápala, že keby nemal známych rodičov, tak by si ani neškrtol, ale taktiež chápala, aký to bol šikovný, milý, spoľahlivý a nápomocný chalan, ktorý sa snažil všetky veci robiť s úsmevom a správne. A za to naň ho bola Reaper neskutočne pyšná.
Pri aute sa Tony otočil a keď si všimol, že tam ešte stojí, zakýval jej a nastúpil do auta.
Reaper sa naň ho ešte chvíľu pozerala, ale potom sa pobrala dnu. Musela ísť operovať.
Po operácii sa pobrala najesť a pripraviť na ďalší zákrok, keď je zavolal Logan.
Z telefónu sa však ozvala Angie.
„Reaper potrebujeme, aby si prišla čo najskôr do nás!” Angie znela náhlivo a veľmi nervózne.
„Najprv mi povedz čo sa stalo! Je niekto zranený? Niečo s Loganom?” Reaper sa zľakla, keďže Angie jej nikdy nevolala a už nie s Loganovho telefónu.
„Nie! Nemám čas ti to vysvetľovať! Prosím príď!” Po týchto slovách zložila telefón.
Reaper nemala poňatia čo sa dialo na druhej strane telefónu, ale vedela, že im musí ísť pomôcť, aj keby ju to stalo prácu. Sú to predsa jej kamaráti.
Okamžite sa utekala prezliecť a medzi tým zavolala Tonymu.
„Je všetko v poriadku?” opýtal sa hneď, ako Reaper nastúpila do auta.
„Neviem. Vysvetlím ti to, ale ty už prosím choď. K Loganovémmu domu.”
„K Loganovémmu...,” vetu už nedokončil. Naštartoval a celú cestu k Loganovi mlčal, ako voš pod chrastou.
Reaper chápala, že ho niečo z vnútra zožieralo, ale nevedela čo, a pýtať sa nechcela.
Pridať nový komentár