1655
Kope vás múza
27.12.2009 - 18:57
10
152
2009

Kopla ma múza... aneb: Keď puberta hádže smajlíky o stenu :D

Jedného pekného (podotýkam, že chcem len navodiť atmosféru, v skutočnosti v dome bolo neskutočne horúco, na roztopenie a von fúkal štipľavý vietor) teplého (uhm) večera, som sedela pred PC a triedila si jednotlivé veci do školy (bežne, sedela som pred PC a robila ľuďom nervy, popravde). Ma tak napadlo (skôr som to len tak vyštekla na chudáka Dušana) napísať niečo o smajlíkoch (verte, neverte, ale riadne som sa na seba smiala :D).
Tak som premýšľala (popri mnohých iných činnostiach) čo o takých smajlíkoch môže človek napísať (rozhodla som sa zamerať na smajlíkov na skype). Zahľadela som sa okolo seba (v skutočnosti som sa len usmievala na sošku škriatka, ktorého mám pri monitore), zapla Word (ach jo) a pustila sa do písania o smajlíkoch...

 

Postavy:
: ) -> hl. postava, nesie meno Úsmev (ako keby ste to nevedeli, lol)
: ( -> brat hl. postavy, nesie meno Smútok (ja viem, že ani to ste nevedeli :D)
: D -> ech, k tomu nemám ani komentár, volá sa Veľký úsmev (smiech, ale keď mu tak niekto povie, tak sa do krvi urazí, takže dopredu vravím: ani to neskúšajte!) Už sa stihol pripomenúť pri predstavovaní Smútku
8-) -> Pohoda, klídek a tabáček - myslím, že to hovorí za všetko :D (a áno, opäť Veľký úsmev)
:-O -> Překvápko, nemá rádo, když mu někdo poví méno po Slovensky, prí to štrašně zní (neviem či je to gramaticky správne, vopred pardon :D (áno, zase Veľký úsmev, uhádli ste :D)
(emo) -> Emo (viem, to by vám bezo mňa ani len nenapadlo :D (nemusíte mi opakovať, že je tu Smiech) HEJ! (:D) Sorry, nebolo to schválne, ale Veľký úsmev, mi lezie na nervy. A čo Big smile? :D. Okey, buď si Big smile)
Mierna zmena -> Veľký úsmev sa premenoval (prekrstil) -> Big smile odo dnes :D
(h) -> druhá hl. postava, jej meno je Heart (srdce pre tých čo by nevedeli)
:/ -> Mĺkvy, viac nemám čo dodať
8-/ -> Hlupák, pako... idiot -> to je jedno, nazvite si ho ako chcete, on to aj tak nepochopí, takže to nebude brať ani osobne :D (Big smile)

 

Úsmev (ďalej už len : ) ) sa prechádzal popri rieke spolu s... ehm... nemenným (8-/). Obaja mlčali, pretože sa vlastne ani nemali o čom baviť. 8-/ nebol práve najinteligentnejším a : ) ho mal len na pár hodín zabaviť, kým Mĺkvy (:/) nedokončí čo má.
„Hele, hele, pozrite čo dokážem!" Veľký úsmev...ehm... Big smile (:D) sa ku nim začal kotúľať a cestou zvalil Emo (ehm... ten ostáva aj naďalej Emo), ktoré si práve odhŕňalo ofinu (uvediem to na pravú mieru - ešte stále sa nezistilo pohlavie dieťatka, preto Emo občas volajú i To, podobá sa totiž na ženy i mužov...).
„Pako!" začal po Big smile Emo kričať. Ale 8-/ bol v tom, že kričí smerom k nemu, preto sa k Emu rozbehol a chytil ho okolo... ehm... hlavy? Radšej nie, nie -> a chytil ho za jeho mastnú ofinu. Emo začalo neznesiteľne kričať, ale po chvíli si oboch smajlíkoch prestali všetci všímať, pretože 8-/, keďže nemal ruky ani nič podobné, sa zachytil ústami o vlasy Ema a vyzeralo to dosť nechutne.
Překvápko (:-O) sa zatvárilo prekvapene, ale viac sa tiež dvomi blázniacimi sa smajlíkmi nezaoberalo a len si ďalej spokojne otváralo ústa dokorán.
„To čo malo znamenať Big smile?" opýtal sa : ) a prekvapene nadvihol obočie.
:D sa začal smiať (HEJ!) a ukázal smerom k mladučkej Heart, ktorá bola medzi smajlíkmi zatiaľ nová (Big smile - kušuj, prosím ťa, kušuj, toto je môj príbeh!). Keď sa : ) pozrel jej smerom, takmer omdlel od toľkej lásky. Alebo?

Reaper: (h) lubim ta poklad
Sis4: : ) aj ja ta lubim laska
Reaper: : )
Sis4: (h)

Áno, a takto sa to skončilo. Heart a Úsmev sa do seba zamilovali a dovolili mnohým neznámym zamilovaným osobám, aby si ich medzi sebou posielali naznak lásky. Všetci smajlíci boli šťastní a usmievali sa, až na...

Bohvie, prečo sa Smútok ( : ( ) neusmieval, keď bol jeho brat taký šťastný. Hat, to je neskutočná záhada. Asi mu ten kyslý výraz ostal od narodenia, alebo to bude menom? Neviem vám povedať, v smajlíkoch sa nevyznám.

:D: HEJ!
Ja: Čo zas?!
:D : To už je koniec?! A čo ja?! Nič extrémne si tam predsa nepovedala!
Ja: No a?
:D: A môj príbeh si prečo nedokončila?! Prečo?! Prečo?!
Ja: (prekrucujem očami) Spamätaj sa Big smile!
:D: A povedala si, že som sa začal smiať!
Ja: A čo som mala povedať, že si sa začal Big smileovať?!
:D: HEJ!

O pár minút neskôr
:D: HEJ!

O hodinu
:D: HEJ!

O 24 hodín neskôr...
:D: Ach jo, to som teda pekne pohnojil, smútok? Zatvár sa kyslo prosím ťa
: ( : : (

Ach jaj, keď sa tak nato dívam a uvedomujem si, že som sa asi vážne zbláznila (asi som spadla lekárovi pri pôrode na zem, keď sa ma zľakol :D). No čo sa dá robiť.
Tento príbeh len hovorí o tom, ako mnou trieska puberta (alebo niečo iné? :D).
Alebo...?

:D: Simona?
Ja: Čo zas?!
:D: Ale nič...
Ja: Ok...
:D: A Simona?
Ja: vrr... čo chceš?
:D: Ja len že, kto je Reaper?
Mama: Kto je Reaper?
:D: Tiež by som to rád vedel...
Ja: Teraz tu mienite riešiť, kto je to Reaper? A mami, ty tu čo robíš?! Nemáš predsa skype! A nie si ani smajlík!
:D: Kto je Reaper?
Ja: Kušuj prosím ťa!
Mama: Ale aj ja to chcem vedieť!
Ja: Big smile, keď ťa raz stretnem...

FINISH :D

Záverečné titulky

Scenár: Sima
Producent: Sima (:D)
Réžia: Sima and :D
Hrali:
: )
: (
:D
8-)
8-/
(emo)
(h)
:-O
:/
Sima
Simina mama
Reaper

Mama: Simona...
:D: Simona....
Ja: NERIESTE UZ TO KTO JE TO REAPER DO PRCIC!

V slovenskom znení pripravilo:
Štúdio Sima :D

 


Comments

Pridať nový komentár

Hádam pobaví :D

EDIT: Ale uvedomujem si, že to nemá hlavu ani pätu a pochopia to asi len puberťáci ale tak hádam... :D

EDIT2: Ak sa pýtate či som v poriadku odpoveď znie: NIE! :D 

EDIT3: Samoľúbosť? Nie, vôôôôôôbeeeeeeeeec! O:-)

EDIT4: Len trošku... :D 

 

Ja som sa nasmiala :D:D:D asi nebudeš sama bláznivá :D Vieš ako mi to pripadá? Ako taká... otvorená samomluva :D aj ja to občas mávam! :D:D:D
Ja v tom ešte stále hľadám tú skrytú myšlienku. ;D
Dušan to nemá mať myšlienku, to je haluz.
Ale to ja dobre viem. :D To ale neznamená, že ju nemôžem hľadať. Však Simka vie. ;D

No tak to som úprimne rada, že ťa to pobavilo Majka :D To bol cieľ :D

  P.S.: A som rada, že nie som sama bláznivá ;)

Viem, viem :D Kebyže nejakú čírou náhodou nájdeš, o čom pochybujem, daj vedieť :D   

tak toto bolo fajn

pacilo sa mi to

skvely napad 

a bolo to take premyslene si do toho zapojila aj to mamu a tak

mne sa to pacilo

:D Ďakujem, Ratis :D som rada, že sa páčilo :D bol to len taký úlet :D

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
48
Počet nazbieraných
4, 612
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť