Zdravím všetkých.
Chcel by som sa s vami podeliť o jednu úžasnú novinu. Jedna z mojich poviedok sa stala predlohou pre rozhlasovú hru. Bol som dokonca na jej nahrávaní v priestoroch Slovenského rozhlasu a bolo to naozaj úžasné.
Vidieť a počuť hercov ako hovoria slová, ktoré som dal na papier, ako oživujú postavy, ktoré som vytvoril, bolo neskutočné.
Neviem, či na tento web niekto z nich chodí, ale týmto by som chcel poďakovať všetkým zúčastneným, vďaka ktorým sa to všetko mohlo v prvom rade uskutočniť. Pokiaľ viem, tak na tom všetci pracovali bez nároku na honorár a za to im patri obrovská vďaka.
Milo ma prekvapilo, že aj v slovenskom “šoubiznise” existujú ľudia, ktorým nejde len o peniaze, ale ktorí radi pomôžu aj amatérskym/začínajúcim spisovateľom.
Takže, v prvom rade by som chcel poďakovať Lucii Lackovičovej, ktorá to všetko zorganizovala, dokonca vytvorila i krátky trailer. :)
Moja vďaka patrí tiež úžasnej herečke Lucií Šipošovej, ktorá narozprávala princeznú Milenu, Martinovi Melovi, ktorý stvárnil rodinnú vílu, Ludwigovi Baginovi, ktorý sa vžil do kráľa, Tomášovi Palonderovi za to, že stvárnil magického starého muža a Manji Carthigaser, ktorá prepožičala svoj hlas tajomnej starej žene.
Vysielalo sa to na Radiu Slovakia International. Ešte upozorňujem, že tá hra je v angličtine.
Všetky informácie môžete, koniec-koncov, nájsť tu: http://www.lucialackovicova.sk/rozhlasova-hra-c-3/
Takže lajkujte, zdieľajte, komentujte. ;)
Ešte doplním, že hra bola odvysielaná 26.12.2013. Príspevok som bohužial nestihol vyvesiť skôr. Ale nebojte sa, o nič neprídete. V hore uvedenom linku je aj záznam hry. Hra je uložená na soundcloud-e.
Vďaka.
Comments
Pridať nový komentár
Blahoželám. Nedá mi nepripomenúť – taký malý blog, len zopár prispievateľov, a toľko úspechov! Šiesti autori knižne publikovaní (ak rátame aj publikácie v súčasnosti už neaktívnych a budúce publikácie, ktoré sú isté. Možno je publikovaných aj viac, ale nepochválili sa), prvé a druhé miesta v súťažiach, rozhlasové hry... Enigma možno prináša šťastie. ;-) Len mu ešte treba pomôcť niekoľkými rokmi vytrvalosti. :-D
Veľká škoda (moja). Neviem po anglicky. Ale znie to dobre, živo, je to plné emócií.
/Ja veľmi túžim nahrať svoje texty ako audioknihy, aj preto sa momentálne učím nanovo dýchať pomocou jedného trenažéru. A lepšie intonovať... /
Pripájame sa ku gratulantom!
S údivom sledujem, že sa náš autorský inkubátor (čo bol pôvodný zámer tohto projektu) pomaly mení na kozmodróm, z ktorého štartujú autori na spisovateľské profesionálne obežné dráhy.
PF 2014 - 2077
V. Preložník & redakcia ENIGMA PUBLISHING
Ďakujem všetkým za komentáre.
Enigma je úžasný web aj vďaka talentovaným a tolerantným ľuďom, ktorí ho navštevujú a prispievajú doň.
Kvôli tomu som sem začal vlastne prispievať aj ja. Chcel som zverejniť nektoré svoje príbehy, ale nechcel som čítať nenávistné a závistlivé komentáre niektorých individui, ktorí, bohužiaľ, využívajú anonymitu internetu na to, aby zo seba dostali len to najhoršie.
Niežeby som nedokázal zniesť kritiku. Práve naopak. Konštruktívna kritika vie byť neuveriteľne nápomocná.
Lenže, keď v komentári nenájdete nič čo by vám akokoľvek pomohlo zlepšiť sa a celý komentár je uzatvorený tým, že už viac nemáte písať, potom o kritiku určite nejde.
To sa pred pár rokmi, keď som začínal, stalo na inom webovom portáli napríklad aj mne. Z toho komentára som si odniesol sklamanie z niektorých ľudí, dobre som si ho zapamätal, a to bolo tak všetko. Viem si však predstaviť, že by to niekoho mohlo v písaní zastaviť, možno dokonca znechutiť. A to by bola obrovská škoda.
Také niečo sa tu stať nemôže. A keby sa tu aj niekto taký vyskytol, myslím si, že by sme ho mi ostatní veľmi rýchlo poslali do horúcich pekiel. :D
S tým názorom na kritiku úplne súhlasím. Je isté, že Enigma je z tohto hľadiska bezpečnejšia než iné servery, ale žiaľ nie je pravda, že sa tu nikdy nevyskytujú indivíduá, ktoré píšu nenávistné a závistlivé komentáre. Na druhej strane, myslím, že každému, kto sa snaží a roky publikuje, sa aspoň raz prihodí stretnutie s hulvátom. Po niečom takom sa treba čím skôr otriasť a kráčať ďalej.