2491
Kope vás múza
27.10.2013 - 21:46
7
165
1322

Spomienka

Kráča nočnou ulicou

tlupa polnočných lovcov.

 

Letmo padajúce lístie,

jeho šum, tajomné, mĺkve pohľady,

im ich kroky zneistie.

 

Hľadajúci smer a aj rýmy.

Hmlisté v myšlienkach.

Občas krehké duše

občas metamorfózy.

Poeticky čisté...

Ako jesenná láska

vpísaná in memory veins

farebnom či bezfarbo padnutom liste.

 

Vložia srdcia bez predsudkov

do osudu literárnej lásky.

Pohladenie po tvári

pod rúškom mejkapu vrásky.

 

Nežná láska do vienka

tam, v ukrytých spomienkach,

ako vôňa panenstva,

nevyslovené hlásky.

 

Comments

Pridať nový komentár

Hm. zaujímavé. Neviem, či sa vyjadrovať, ale ta.

Čímsi mi to hovorí do srdca.

Posledná strofa nemá chybu. Rezonuje.

Dobrý kúsok.

Toto by asi malo ísť do kolonky cesty. Nuž, ale kopla aj múza.

Noc ešte trvala dlho a cesta bola tiež zdĺhavá a v tom čase vzniklo toto.

A dodatočne, Wavako ďakujem za lístok, Adhare za zaujímavé info, Ginosaji, možno raz zbúchame a spáchame ten obchod... :) a zaláskovaným nekonečnú lásku. Ale to bude tajomstvo.:)

V závere len toľko, že som veľmi rada, že sme sa videli. Potešilo, pohladilo a pevne verím, že sa to stane pravidelnosťou. Jar to istí!

:):)

 

Tak z tohto som mala dosť rozpačité dojmy. Ak prehliadnem snahu o rým v prvých dvoch strofách, potom musím povedať, že prostriedok sa mi páči. Ten vcelku dosť. A taktiež verše "nežná láska do vienka tam, v ukrytých spomienkach" sú príjemné.

Tak dostretania ;)

Snaha o rým tam bola. Hlavne mne osobne tam chýba dokončenie v druhom verši, ale nechala som to tak schválne. Nejako ma tam nič také extra nenapadlo, čo by som tam mohla dať. Ten prostriedok sa mi tiež páči, len som si nebola istá či je dosť dobrý. Ale zrejme asi vyšiel.Záver také "zaklincovanie denného programu." Som rada, že sa aspoň trošku páčilo.
Ginosaji, keď ti to hovorí do srdca, tak ma to len teší. O to viac, že si napísal, že je to dobrý kúsok. Hlavne od teba. Pretože prirovnávať tvoje básne k mojím, nuž, k tomu sa radšej nevyjadrujem vzhľadom k tomu, že mňa sa poézia len tak lizla a teba sa poriadne dotkla. Ale vážim si tvoj názor, že si sa vôbec vyjadril! Ďakujem. K tvojej poviedke sa vyjadrím dodatočne. A prečo tu nedáš tú, čo šla na súťaž a skončila druhá?

Toto si napísala tej "osudnej" noci? :) To zo mňa by nedostali toho dňa ani verš! Takže sa mi páči, že si dala takú poetickú bodku celému stretnutiu. A tí polnoční lovci - to sme my? :D

Presne tak, tí polnoční lovci - to sme my. Tej osudnej noci..Si to dobre pochopil..:)Aspoň, že prišla tá poetická bodka, pretože Ginosaji mal v hlave niečo, ale vraj nič. Tak som aspoň ja niečo vypľuvla zo seba.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
3, 748
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť