2499
Kope vás múza
17.11.2013 - 22:07
10
201
1698

Tak píšem ja 2013

Toho roku prevalcovali súťažné príspevky tunajších blogerov a zároveň aj pravidelných prispievateľov na Enigmáckom blogu literárnu súťaž pod názvom Tak píšem ja 2013, ktorá sa konala v Ždiari nad Hronom. Jej výsledky boli známe 9.11.2013.

Obe miesta boli získané v kategórii próza. Jedno v tvorbe pre dospelých a seniorov, a druhé v tvorbe dospelých pre deti a mládež. Meno jednej z výherkýň si dovoľujem prezradiť a týmto jej aj zároveň verejne pogratulovať k víťazstvu.

Adhara, srdečne ti gratulujemku krásnemu prvému miestu a prajem ti veľa úspechov v písaní i získavaní takýchto krásnych cien! Múze zdar!

Comments

Pridať nový komentár

Jéj, vďaka! A ja zase blahoželám Tebe, joujou, ku krásnemu prvému miestu! Ale čo sa týka získavania ďalších cien – neviem, či sa ešte zapojím do dákej súťaže, na publikovaného autora sa to už nepatrí. Ten príspevok som tam poslala len preto, lebo som už vyčerpala všetky ostatné možnosti ako ho publikovať (a až oneskorene som sa dozvedela, že jedna z tých možností vraj bola úspešná :-)). I keď, ak mám pravdu povedať, existuje ešte jedna súťaž, ktorú by som raz chcela dobyť...

Ja som si aj nejako myslela, že tá druhá budeš Ty, Joujou, keď si to tak tajnostkársky napísala. Tak gratulujem teda obom ;)

Nie, iná, v ktorej som už štyrikrát narazila. :-) Ale ako pozerám, tá nemenovaná súťaž od tohto ročníku požaduje zápisné! (Okrem poštovného, čo treba minúť.) No tak z toho asi nič nebude. 

Ahoj Wavako. Sama sa chváliť nechcem, že som vyhrala prvé miesto a keď už tak aspoň nech to neznie samoľúbo! Nuž, ináč to bol Adharin návrh to dať na Enigmu, ja som ani nechcela. Ale, že sme to už tak prevalcovali tak som si povedala, prečo nie. Tak tu máme dve prvé miesta. Nech sa ľudia tešia a aspoň stúpne kvalita príspevkov. Ďakujem za gratuláciu a ten výherný príspevok je tá rozprávka čo som tu hodila. Len tak mimochodom. Chcela som vedieť aký bude mať ohlas. Múze zdar.:)

A ja už viem ktorá :) Teda asi. Pomohla mi tá nápoveda o registračnom poplatku.

neviem nájsť text, s ktorým si tam zabodovala. Rada si ho prečítam:)

Text bol vyvesený na Enigme tu (a v dvoch ďalších pokračovaniach), avšak zvesila som ho, pretože bol vrraj publikovaný aj v papierovej podobe, o čom som nevedela. V takom prípade, aspoň krátko po publikovaní, nie je dobré mať to celé súčasne aj na internete.

Áno, je to ona... a niežeby som na ten poplatok nemala, ale ide o princíp. Máločo ma tak naštve, ako keď niekto začne pýtať peniaze za niečo, čo bolo dovtedy zadarmo.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
3, 748
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť