Pricestoval Chamel Leonzvláštny kabát mal.Na chrumkavom hmyzerád si pochutnal. Razom hmyz nám v kroví mizne.Kto v tom prsty má?Leon pravdu popiera!Ukrýva sa nenápadnepri tanieroch z ružového papiera.
Sadli si dve mušky
na ovocie. Hrušky.
Zahryzli sa z chuti,
ovocie im chutí!
Z neba čosi sviští,
skončia mušky
s mucholapkou
na komposte v listí.
Ako náhle príde jeseň,
objaví sa v našom byte pleseň.
Nepoznaná hostiteľka
veselo si píska,
objíma a stíska
moju stenu z blízka.
Sprvu letmo vykukne,
očkom na mňa žmurká,
vyzerá jak kráska,
zelená muchomúrka.
Nenápadná muchomúrka
smaragdovým očkom,
na mňa mrká.
Na pár dní sa schová
v svojom…
Toho roku prevalcovali súťažné príspevky tunajších blogerov a zároveň aj pravidelných prispievateľov na Enigmáckom blogu literárnu súťaž pod názvom Tak píšem ja 2013, ktorá sa konala v Ždiari nad Hronom. Jej výsledky boli známe 9.11.2013.Obe miesta boli získané v kategórii próza. Jedno v tvorbe pre…
Bakana však veľmi dobre vedela, že s Drakosom nie sú žiadne žarty ak ide o vážnu vec. Nechcela mu variť odvar do konca života. Mala v úmysle niečo úplne iné ako si len zakrepčiť, či zbaviť draka jeho nepríjemného dychu. Preto sa na tento večer dobre pripravovala už dlhé roky. Vyrobila si totiž…
Pospevovala si Bakana vyberajúc a skúšajúc si šaty až kým jej jedny nepadli ako uliate. Drakos bol výborný tanečník, ba aj celkom fešák na rozdiel od iných drakov, ktorí mali priveľmi veľké bruchá a na chrbte vriedky skoro ako ropuchy. Keď mal dobrú náladu, správal sa slušne ako pravý džentlmen.…
...Najväčší z drakov zvaný Drakos si vždy pozval jednu ježibabu na svoj ples. Sníval, že mu raz jedna uvarí výborný dračí odvar, ktorý by mu pomohol zbaviť sa jeho nepríjemného dračieho dychu. Bol totiž zamilovaný do Drakomily a tá ho nechcela, pretože mu strašne páchlo z úst. Iba ježibaba mu…
Kráča nočnou ulicou tlupa polnočných lovcov. Letmo padajúce lístie, jeho šum, tajomné, mĺkve pohľady, im ich kroky zneistie. Hľadajúci smer a aj rýmy. Hmlisté v myšlienkach. Občas krehké duše občas metamorfózy. Poeticky čisté... Ako jesenná láska vpísaná in memory veins farebnom či bezfarbo…
Kapitola 3.
Utekajme už ide! Teplota teplomeru k tridsať päťke. Ďalší deň, ďalšia skúsenosť. Vraj sú na našom slávnom Košickom jazere aktivity hodné turistov. Nedá mi to, a tak utekám. Hor sa do víru zážitkov z kúpania.
Za vstup k samotnému jazeru samozrejme – zaplať! Veľmi známa nemenovaná…
Kapitola 2. Nabalená s dieťaťom na minimum, aby sme boli čo najľahší a dostali sa k vode v čo najkratšom čase v rýchlosti premýšľam. Mám pár možností. Ale kladiem si otázku. Kam skôr? keďže chcem, aby si dieťa užilo vody a ja sa aspoň trošku dostala do formy. Využijúc dedkovský babysitting, sa…
Comments
Pridať nový komentár
Mohli by ste
sťa štetcom básnika
pridať zopár viet.
Nech nám na Enigme
rozbehne sa blog,
aby okrem môjho pera
zaplnilo aj Váš prázdny
papierový blok.
Ináč aj ja mám hluché obdobie. Preto len z rýchleho pera. To je asi tou zimou čo sa nám priplietla medzi prsty a trošku primrzli.
Rýchle pero zaplnilo
blog náš veľmi rýchlo
Čo už keď nám pero všetkým
prazáhadne stíchlo?