2502
Kope vás múza
24.01.2014 - 07:29
8
186
1522

Z rýchleho pera. Mušky.

Sadli si dve mušky na ovocie. Hrušky. Zahryzli sa z chuti, ovocie im chutí! Z neba čosi sviští, skončia mušky s mucholapkou na komposte v listí.

Comments

Pridať nový komentár

Veľmi vydarené. Krátke, trefné, úderné. A vtipné. Palec hore, Jou ;)

Raden, hlavne si myslím, že sú tu aj lepší (básnikári) odo mňa. Tí by ma ihneď tromfli.

Akéže fuj, veď nech je aspoň trošku zábava.
Ahoj Raden. Ďakujem za komentár. Potešil! Iba si myslím, že keby sa to malo učiť v škole, neviem, neviem aký by to malo na deti vplyv a čo by na to detský psychológovia povedali, nehovoriac o učiteľoch. Veľmi by to asi neprešlo. Ibaže by to malo výchovný a aj poučný zámer. Inak by asi deti prežívali" ujmi na zdraví". ... Alebo možno aj hej...:)

Ahoj Joujou,
myslím si, že  báseň je milá, vtipná (ako aj tie ostatné s podobným námetom) a myslím si, že deti by sa také aj v škôlke radi učili. Takže ak ti výde kniha, rada si ju kúpim a budem učiť deti. ;-)
Nech sa ti i naďalej darí...

Ale Klimeux. To len tak trošku. Stále ostávam pri rozprávkach a poviedkach. Zatiaľ.Aj keď ich tu veľmi nezverejňujem.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
3, 748
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť