2801
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2019/09/anira_2.jpg
29.11.2019 - 18:21
0
17
604

CICIACI 🥴 (8)

„Stále nechápem,” zverila sa Zeaper, hneď ako Timotej zatvoril dvere.
„Viete čo mňa najviac zlosti?” začala Angie, „že ma nazval deckom a to je odo mňa o rok mladší!”
Väčšina mĺčky sedela okolo kuchynského pultu, pila čaj a nevyjadrovala sa o situácii, ktorá sa nedávno udiala.
Dokiaľ Tony nepretrhol ticho: „Tak poďme za ním.”
Všetky pohľady okamžite padli naň ho.
„Za ním? Nie je to nebezpečné?” starostlivo sa opýtala Jean.
„Jean má pravdu,” uznala Reaper. „Chcete ísť za ním aj potom všetkom čo nám teraz povedal?”
„Áns Sadao, aby som mu to mohla vrátiť,” podotkla Angie. „Pozrite buď poďme za ním teraz, keďže je ešte relatívne blízko alebo ho nechajme tak.”
„Ideme za ním.” Povedala Zeaper a stiahla Logana za ruku aby nestihol mať nejaké námietky.


Les bol obyčajný les. Nikto nechápal čo je na ňom také strašidelné. Možno ich len Timotej chcel postrašiť...a možno doslova.
Spoza nich sa ozval celkom známy hlas: „Čo tu robíte?!”
Zeaper sa zľakla až tak, že vyskočila na Loganove ruky, na ktorých sa uložila, ako do hrobu.
„Čo...tu...chcete?!” zopakoval svoju otázku.
„Tak poprvé,” Angie sa ujala slova,„prečo si ma nazval deckom, keď som staršia, ako ty?”
„Prečo?!” podráždene zopakoval otázku. „Vieš kedy ti nepoviem, že si decko?! Vtedy, ak budeš vyrasať v čarovnom lese zo dňa na deň a budeš dúfať, že to nie je tvoj posledný, a že sa ich dožiješ aj iných! Ty si žiješ, ako v bavlnke! Nemáš sa načo sťažovať! Čo dostala si zlú známku alebo darček aký si nechcela? Svet je voči tebe naozaj nespravodlivý a krutý. Ale v lese umierajú ľudia bezdôvodne. Možno len preto, že niekomu dali "nevhodný" darček a obdarovaný ich za to jednoducho zabil alebo niekomu len nepadli do oka. Ja sa s takými hlupákmi stretávam bežne a ja som ten, ktorý zabíja ich. Začal som ich zabíjať už v svojich štrnástich a čo ty? Čo si robila ty, keď si mala štrnásť? Hrala si sa na princeznú a riešila čo si oblečieš?! Tak láskavo už ma nikdy neporovnávaj s tebou. Sme úplne odlišné svety a aj keby som mal pätnásť, stále by som bol starší ako ty. Dúfam že si pochopila!”
Angie len prikývla, nechcela ho viac rozzúriť.
Logan ho chcel upozorniť, aby sa správal slušnejšie, keď v tom spoza stromu vybehol nejaký chlap, zahalený čiernym plášťom s kapucňou na hlave.
Logan ho išiel varovať, keď Timotej spravil premet nad hlavou toho chlapa a chytil ho pod krk s vytasenou dýkou.
Všetci len naň ho pozerali a žasli.
„Kto ťa poslal tentokrát? Bol to Foraii, že áno?”
Chlap neodpovedal. Posnažil sa o útok, ale Timotej mu podrezal hrdlo skôr, ako stihol niečo spraviť. Namiesto toho, aby na zem spadlo mŕtve telo, tak sa rozsypal na prach.
„Nemám čas vám to teraz vysvetľovať a nie tu. Je to tu príliš nebezpečné. Poďte radšej za mnou,” zahlásil a pobral sa preč.
Ostatní trochu zaváhali, ale keď sa pobral Logan za ním, išli všetci.
Prišli pred drevenú stenu, zarastenú machom.
„Čo to je?” opatrne sa opýtala Angie. Nechcela totiž Timoteja viac rozhnevať.
„Zostaňte tu! Nie že sa vám ešte niečo stane!”
Utekal k stene, kde sa postavil do otvoru, ktorý pripomínal dvere, ale dnu nevkročil.

Pridal/a Anira dňa 29.11.2019 - 18:21

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
25
Počet nazbieraných
438
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť