2671
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2018/04/18077197_1641854222510313_5099046231424688313_o.jpg
09.04.2018 - 14:18
0
16
1035

Každý deň je nádej pre lepšie a krajšie zajtrajšky

,,Pre jednu lásku slnko nesvieti, nesmieš zúfať musíš dúfať , bez boja nikto vojnu nevyhral“

Každé ráno ďakujem Bohu za to ,že mám novú šancu ako prežiť a využiť ďalší deň.  Niekedy mám chuť len tak preleňošiť celý deň v posteli a ani oka otvoriť a inokedy by som skákala ,ako taká pin pongová loptička sem a tam.  Či už mám deň taký ,že na mňa celý deň prší z neviditeľného mračna nado mnou , alebo na mňa svieti slnko a vyčarováva mi po celý deň úsmev na tvári , jednu vec všetky dni majú spoločné. Novú nádej a kopec nových zážitkov. Tým nechcem povedať ,že každý deň musí byť number one . Niekedy ho môžete mať plné zuby a prajete si ,aby už bol deň u konca. Avšak vždy je tu nádej ,že zajtrajšok bude oveľa slnečnejší a hrejivejší. I tak nikdy nesmiete brať danú chvíľku ako samozrejmosť. To ,že ste tu dnes neznamená ,že tu budete aj zajtra. Ďakujte všetkým veciam , ktoré sa vám v živote stali. Či už sú to veci , ktoré vás zahriali pri srdci ,alebo naopak smutné udalosti , ktoré vaše srdce naopak zmrazili.  Každý sme si už v živote určite aspoň jednu jedinú vec vyčítali a možno sa nájdu aj takí ,čo nie .  Nikdy sa netreba vracať do minulosti , lebo nám pridáva len vrásky a láme naše srdce na milión čriepikov. Treba žiť v prítomnosti a budúcnosť moc neriešiť , lebo sami nevieme ako to celé môže dopadnúť o pár rokov. Či už budeme slávni, úspešní , rodinne založení, alebo rojkovia , ktorí v oblakoch vždy svoje hlavy majú , je len a len na nás. No a na daných okolnostiach a príčinách. Týmto som chcela celým povedať ,že nesmieme hneď ,,hádzať flintu do žita“ a treba bojovať o to ,čo chceme a ísť si za tým zubami nechtami. Ak sa o to posnažíme , hviezdy na oblohe sa priklonia ku nášmu šťastiu a všetko sa spojí na svete ,aby sme to docielili. Netreba len vešať hlavu a treba byť väčší optimista. Alebo aspoň realista , tak ako som aj ja. Pesimistom máločo vyčarí úsmev na ich zamračenej tvári. Nebuďte ako oni! Vo svojom živote si vychutnajte každý moment tak , ako keby to mala byť posledná sekunda vášho života.

Pridal/a Freedom dňa 09.04.2018 - 14:18

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
268
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť