Tma, mrákava. Nekončiaca temnota s nádejou na konci bieleho svetla. Či sa mi azda len tá nádej stráca , ako čerstvo napadaný sneh s narastajúcou teplotou? Snívam a či azda bdiem? Pocítim zasa iskru , ktorá vo mne rozbliká pocit nádeje pre lepšie zajtrajšky? Netuším .. Moje oči sú slepé a uši nepočujú. Ústa sú nemé a nepočujúci krik o pomoc zaniká v dunení mojej hlavy. Svaly sú ochabnuté a zo mňa sa postupne stáva prázdna schránka. Duša mi pomaly opúšťa telo a neviem, čo robiť ďalej so sebou. Topím sa v beznádejí a strachu. Démoni číhajú na každom kroku . Každým nádychom sa čoraz viacej prepadám do priepasti z ktorej niet úniku. Hľadám východ ,ale čoraz viacej sa strácam v labyrinte bolestí a útrap. Jediné čo moje oči sú schopné vidieť sú démoni bažiaci po mojom strachu a úzkosti. Nedokážem sa im postaviť z očí do očí. Som paralyzovaná. Ako korisť lapená dravou šelmou. Pomaly ma trhá na kusy a ja po tichu trpím. Nedokážem ten teror zastaviť a tak sa len prizerám z diaľky. Moje srdce bije čoraz pomalšie. Stvrdne azda na kameň a ja budem prázdna schránka tak ako vo vnútri ,aj na povrchu? Nevládzem sa postaviť zo zeme nieto ešte s démonmi okolo mňa bojovať. Postupne sa im oddávam celá. Odovzdávam im všetko , čo zo mňa ešte zostalo. Pomaly uhasína môj plamienok. Škrtnúť novou zápalkou? Nemám na to chuť a ani silu. Všade vôkol seba vidím len tmu a smútok. Pochmúrne sú aj mraky nad mojou hlavou, keď kľačím na kolenách a moju tvár zmýva voda. Azda sa v tej rieke nevypovedanej bolesti a strachu utopím! Počujem definitívny zvonec na mojej ceste? Či je to len zvonenie zvonu, ktorý ma varuje pred mojou porážkou? Cítim sa roztrhaná na kusy. Ako keby som bola na dve polovice. Nič nie je úplné a už vôbec nie ja. Tak ako zapadá slnko za oblaky a po svetle prichádza tma, tak aj ja sa mením na popol z ktorého sa Fénix už znovu nenarodí.
Prečítal som si pár tvojích príspevkov. Život je obrovská záhada a to najcennejšie je v naších útrobách. Práve v tej tme. Preto ideálny stav je tam zablúdiť len občas a nie na dlhú dobu.
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
,, „Najhoršia samota je zostať bez úprimných priateľov.“ Teraz už viem ,čo znamená veta stratená v dave. Nech idem kamkoľvek nikde sa necítim vo svojej koži. Po mojom boku už nevidím žiadnych ľudí. Neviem ,aké to je sa na niekoho obrátiť , keď potrebujem pomoc. Všetka ilúzia o ľuďoch sa mi už…
Šťastie je iba sen, bolesť je skutočná. Všade okolo seba vidím tmu. Nachádzam sa uprostred diania, ale sťažka to vnímam reálne. Moje predstavy a svet sú ako fikcia. Snažím sa udržať svoje oči otvorené a zostať pri vedomí, ale démoni ma svojimi návnadami chytajú do sietí. Všetko sa mi zdá ako…
„Užívajme sladký život, naše je to, čo žijeme, zostane z nás popol, tieň a spomienka.“ Spomienky blednúce ,ako atrament na stránke knihy. Slnko zapadajúce za horami nahradí čierňava. Svetlo a láska sa premení na temnotu a nenávisť. To čo kedysi malo život a dušu, má dnes prázdnu schránku…
,,Budeme spolu až pokiaľ nás smrť nerozdelí“. Tak patetické a otrepané klišé. ,,Budem tu vždy pre teba v dobrom aj v zlom“ . Ďalšie klamstvo do počtu. Prečo toľko ľudí v živote nasľubuje milióny sľubov a ani polovinu z nich, nemyslí úprimne od srdca? Dnes skoro všetky vzťahy, či už sú to…
Na začiatku som si nemyslela ,že ma toľko poznačíš. Prežila si so mnou moje detstvo, moje dospievanie a začiatok dospelosti. Bola si tu so mnou , keď všetci naokolo odišli. Obklopila si celú moju bytosť a stratila som sa v tvojich čiernych dverách. Niekedy si tu bola len ty a ja . Keď sa ostatní…
Tma, mrákava. Nekončiaca temnota s nádejou na konci bieleho svetla. Či sa mi azda len tá nádej stráca , ako čerstvo napadaný sneh s narastajúcou teplotou? Snívam a či azda bdiem? Pocítim zasa iskru , ktorá vo mne rozbliká pocit nádeje pre lepšie zajtrajšky? Netuším .. Moje oči sú slepé a uši…
,,Pre jednu lásku slnko nesvieti, nesmieš zúfať musíš dúfať , bez boja nikto vojnu nevyhral“Každé ráno ďakujem Bohu za to ,že mám novú šancu ako prežiť a využiť ďalší deň. Niekedy mám chuť len tak preleňošiť celý deň v posteli a ani oka otvoriť a inokedy by som skákala ,ako taká pin pongová…
,,Myslím na teba aj vo svojich snoch a konečne prežívam svoj sen na živo po toľkých rokoch“ Na začiatku som si nemyslela ,že ma to tak silno zasiahne. Postupom času sa na mojich perách usádzal úsmev čoraz častejšie a moje oči mali dôvod znovu sa smiať. Vniesol si svojím príchodom do môjho života…
Každý určite pozná vetu , každý si je najlepším strojcom svojho života. Možno ste počuli , už aj vetu ,, Kto si ako ustelie , tak aj má“ . Nie vždy to tak ,ale aj je . Niekedy sa môžete snažiť zo všetkých svojich síl aj tak vám na svete nevychádza ani jedna vec. Stresom ste toľko presiaknutí, že…
Od narodenia až po smrť , sa vezieme vlakom. V ňom stretávame rôznych ľudí , ktorý nám zmenia život. Niektorý sú s nami len jednu zástavku ,ale nájdu sa aj takí , čo s nami zostanú až do konca našej cesty. Tí si prejdú spolu s nami našimi smútkami , radosťami , šťastím, smiechom, plačom a takto…
Atlantics je debut filmovej režisérky Mati Diop francúzsko-senegalského pôvodu z roku 2019 odohrávajúci sa v Dakare – prímorskom hlavnom meste Senegalu. Romanticko-nadprirodzený lyrický príbeh ovinutý rúchom tajomstva nás sprevádza rôznymi sociálnymi vrstvami Dakaru – chudobnými podmienkami…
Liečba detí s ADHD pozostáva z multimodálneho terapeutického prístupu, tzn. z rôznych terapeutických intervencií (zásahov), ktoré sa vykonávajú súbežne tak priamo s dieťaťom, ako aj nepriamo s učiteľmi, vychovávateľmi a rodičmi.
Intervencia u dieťaťa: kognitívno-behaviorálna psychologická…
,,Arizona Dream‘‘ je jeden z menej preslávených filmov významného kontroverzného režiséra Emira Kusturicu, rodáka z bývalej Juhoslávie, so scenárom Davida Atkinsa, Kusturicovho žiaka. Je Kusturicovým prvým filmom odohrávajúcim sa mimo Európy, a to konkrétne v krajine príležitostí, snov a ideálov –…
Nemám čas na seba,
Ale mám čas na teba.
Nechcem žiť už bez teba,
Keď ešte nič sa nezačalo,no teda!
Chcem len vysvetlenie
A kus tak aj pochopenie.
Cítim sa beznádejná
Moja láska je k tebe veľmi chcená.
Nie je pre mňa ľahké nosiť toto bremeno,
Chcem s tým skončiť, ale neviem ako na to!
Stretnutie
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
Mahanaim, údolie rieky Jabbok, východný breh Jordánu, 1700 BC
Esau, s mečom v ruke, sleduje Jacoba, ako sa so sklonenou hlavou, krívajúc na ľavú nohu, potáca smerom k nemu. Jacobova tunika je celá zašpinená od blata, na viacerých…
Bude moja duša pokojná, len ak ťa budem cítiť vedľa seba do konca 1. týždňa? NIE! Chcem to a ak to cítiš rovnako, prosím, poď so mnou na jeseň Tvoj život MILUJEM ŤA
Comments
Pridať nový komentár