2673
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2018/04/18077197_1641854222510313_5099046231424688313_o.jpg
09.04.2018 - 14:26
0
22
888

Ďakujem ti, ale je na čase sa rozlúčiť

Na začiatku som si nemyslela ,že ma toľko poznačíš.  Prežila si so mnou moje detstvo, moje dospievanie a začiatok dospelosti.  Bola si tu so mnou , keď všetci naokolo odišli. Obklopila si celú moju bytosť a stratila som sa v tvojich čiernych dverách. Niekedy si tu bola len ty a ja . Keď sa ostatní vonku smiali a bláznili , my dve sme v tichosti pili čaj a pozerali sa z okna na to divadlo.  Aj keď máš len trpkú príchuť , si tou chuťou , ktorú na svete poznám najlepšie.  Jediná si to so mnou nevzdala a nechcela si odo mňa odísť , nech ma to stálo akékoľvek úsilie. Bola si ako taký kliešť , ktorý sa do mňa zahryzol a pomaly ma celú vycuciaval. Niekedy si bola taká silná ,že som sa nedokázala postaviť ani z postele a celý deň som v nej len preleňošila. Inokedy si sa stratila niekam ,, na výlet“ a vtedy som sa konečne dokázala zhlboka nadýchnuť. Avšak nemalo to dlhé trvanie a už si bola naspäť.  Bola si mojou temnou priateľkou, ktorá ma poznala lepšie ako ktokoľvek iný. Ty si poznala moje slabosti a vedela si , kedy udrieť na to najcitlivejšie miesto ,až ma to položilo na lopatky.  Bola si strašiakom v mojej skrini a ja tvojím pešiakom v tvojej hre.  Ty si bola tá kráľovná , ktorá si diktovala pravidlá , podľa ktorých sa odohral celý scenár.  Vždy si tomu kraľovala a ja som bola v tvojom tieni . Neschopná sa z neho dostať na svetlo božie , nieto sa ešte zhlboka nadýchnuť a do pľúc tak nabrať čerstvý vzduch.  Nedokázala som sa ti vzoprieť a pozrieť z očí do očí. Povedať tomu celému peklu dosť!  Takto to už ďalej proste nejde!  Tak ako si prišla , musíš aj odísť. S tebou odíde kúsok mňa , ktorý tu bol so mnou od nepamäti , ale tvoje miesto nahradí svetlo.  A ja sa tým pádom zhlboka nadýchnem a vykročím s novou silou, ktorú som za tie pády načerpala a budem čeliť všetkým prekážkam. No a tentoraz , vyhrám! Pýtaš sa prečo? Lebo týmito riadkami ti dávam s láskou zbohom ...

Pridal/a Freedom dňa 09.04.2018 - 14:26

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
268
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť