2704
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2018/04/18077197_1641854222510313_5099046231424688313_o.jpg
29.08.2018 - 19:15
0
19
2022

Opona padá.....

 

 


Šťastie je iba sen, bolesť je skutočná.

 

Všade okolo seba vidím tmu.  Nachádzam sa uprostred diania, ale sťažka to vnímam reálne.  Moje predstavy a svet sú ako fikcia.  Snažím sa udržať svoje oči otvorené a zostať pri vedomí, ale démoni ma svojimi návnadami chytajú do sietí. Všetko sa mi zdá ako sen z ktorého sa chcem čo najskorej prebudiť.  Cítim sa ako paralyzovaná a môj pulz rýchlo stúpa. Dych sa mi prerušuje a moje srdce od bolesti kričí. Nespoznávam viacej toho človeka ,čo sa na mňa pozerá zo zrkadla. ,, Kto je to?“ pýtam sa samej seba v duchu.  V diaľke cítim oči ako ma prepaľujú bez známok života.  ,,Už stačilo!“ kričím a búcham vecami okolo seba.  Cítim ako zo mňa pomaly ,ale isto vyprcháva život. Strácam svoju dušu . Snažím sa si svojou dušou zaplatiť vykúpenie z tohto pekla. Niečo sa okolo mňa rozbije ,ale ja naďalej sedím schúlená na posteli bez známky pohybu.  Nepohol by so mnou ani požiarny alarm.  Stále sa mi dookola prehrávajú spomienky v hlave a ja nie som  schopná ich zastaviť. Opätovne cítim tlak a pulzujúcu bolesť v hlave. Ide mi ju roztrhnúť.  Kričím , plačem , ale nikto o ničom nemá ani najmenšie tušenie. Prajem si stlačiť nejaký prepínač a stopnúť toto divadlo v ktorom sa odohráva tragédia.  Smejem sa z tých rečí : ,, Ty si IBA lenivá!“ ,,Vôbec sa nesnažíš!“ Vzchop sa konečne!“ ,,Mysli pozitívne“  ,,To si iba nahováraš!“ ,,Si úplne neschopná do života!“  Ďakujem vážne, za tieto krásne vety.  Do riti , ako mám niekomu niečo vysvetliť , keď si stále ide svoju pesničku?  Nepočúva , ignoruje a naďalej z chuti poučuje.  Keď nepočujem tieto vety prídu iné o to viacej deprimujúcejšie . ,, Pozri sa na seba ako vyzeráš! Rob zo sebou už niečo konečne! Život nie je o tom ,aby si čakala ,že sa niečo stane samé choď si za tým. Ver si konečne! Ako nemôžeš mať sebadôveru a sebaúctu? Si ty vôbec normálna?  Ja sa tak v duchu samej seba pýtam , kto je v dnešnom svete normálny?  Jediné ,čo si prajem je konečne nepočuť nič a užívať si hrobové ticho , ktoré ulahodí mojej zlomenej duši.  Zhasnúť svetlo a konečne si vydýchnuť. Týmto článkom som nechcela nikomu nič preukázať ani dokázať. Je mi úplne jedno , ako si to kto bude interpretovať.  Jediný odkaz , ktorý som chcela poslať ďalej je ten ,že : OPONA PADLA ....

Pridal/a Freedom dňa 29.08.2018 - 19:15

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
268
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť