,,Budeme spolu až pokiaľ nás smrť nerozdelí“. Tak patetické a otrepané klišé. ,,Budem tu vždy pre teba v dobrom aj v zlom“ . Ďalšie klamstvo do počtu. Prečo toľko ľudí v živote nasľubuje milióny sľubov a ani polovinu z nich, nemyslí úprimne od srdca? Dnes skoro všetky vzťahy, či už sú to partnerské, kamarátske , sa zosypú pri miernom ,,daždi“. No a čo tie čo zasiahne búrka? O tých snáď ,už nikdy nebudeme viacej počuť. Kedysi dávno, si ľudia viacej vážili jeden druhého a bojovali o neho. Nie o jeho čas a pozornosť , lebo keď človek miluje podľa môjho názoru ,sú to veci ,čo idú ruka v ruke s láskou a taktiež by malo vo vzťahoch ísť aj o dôveru, rešpekt, tolerantnosť v hraniciach únosnosti. V čom je to teraz vo vzťahoch iné ako kedysi? Je to tým ,že každý sa ženie za niečím a je tak moc uponáhľaný ,že zabúda v živote práve na to ,čo je najdôležitejšie? Nie sú to predsa majetok, peniaze , aj keď bez nich by sme nedokázali žiť, ale nesmú nám diktovať celý náš život. Musíme mať dôležitejšie hodnoty ako sú peniaze, moc, nadradenosť, sláva a mohla by som takto menovať ešte toho veľa ... Každý vie ako má žiť život toho druhého najlepšie . Ako má meniť jeho chyby, linkovať mu život od A po Z . Avšak sám vie ,čo od života chce? Kam smerujú jeho kroky? Má zrovnané svoje priority a hodnoty? O čo menej by bolo mudrlantov na svete, keby sa viacej starali o svoj život ako o ten, ktorý je súdený žiť tomu druhému. Predsa nežijú jeho životnú cestu , nemajú v nej napísaný koniec, tak prečo aj napriek tomu ,tak moc ľudí baví vŕtať sa do života iných? Môj názor na to je , že sú tak znudení zo svojho života a znechutení a demotivovaní s ním niečo urobiť , že musia ,,strkať“ svoj nos do záležitostí z druhej ruky. Predsa každý má tu moc vo svojom živote si urobiť poriadok a zahodiť nefungujúce a nepotrebné veci ,čo nás ťahajú ku dnu a zdvihnúť hlavu , zhlboka sa nadýchnuť a čo je najdôležitejšie vykročiť na novú cestu, ktorá už môže byť pre tento raz úspešná s happy endom na konci. Ten chceme určite každý. Mýlim sa snáď? Viacej si všímajme chýb na sebe samých a nerobme zo seba ,,pána /pani dokonalých“ a porozmýšľajme nad tým , ako zo seba vyformovať silnú osobnosť , ktorá bude cítiť predovšetkým srdcom a pomôže práve tým , čo potrebujú podať pomocnú ruku. Ako sa hovorí ,, ako zaseješ tak aj pozbieraš“ ,alebo ,, karma je zdarma“ . Verte ,či nie to ako sa budete správať k ostatným ľuďom o vás vypovedá viacej ako nejaký titul, peniaze, zázemie. Charakter je práve to , čo veľa ľuďom v dnešnom svete chýba. Miesto pomocnej ruky , ľudia radšej ,,zaradia spiatočku“ miesto toho, aby sa snažili toho druhého pozdvihnúť o niečo vyššie.
Viac o autorovi
Počet príspevkov:
11
Počet nazbieraných
268
Som žena čo má hlavu v oblakoch, ale aj napriek tomu stojí nohami pevne na zemi. Milujem hudbu , knihy, to ako sa stratím v príbehu a ocitnem sa v inom svete ... Písanie ma napĺňa pocitom šťastia . Nie je lepší spôsob ako zo seba dostať všetku negatívnu ,ale aj pozitívnu energiu , ako práve…
Všetky príspevky od autora
Comments
Pridať nový komentár