,,Myslím na teba aj vo svojich snoch a konečne prežívam svoj sen na živo po toľkých rokoch“
Na začiatku som si nemyslela ,že ma to tak silno zasiahne. Postupom času sa na mojich perách usádzal úsmev čoraz častejšie a moje oči mali dôvod znovu sa smiať. Vniesol si svojím príchodom do môjho života, letný vánok , a tsunami dotiaľ nepoznaných pocitov, ktoré sa ukrývali hlboko v mojom podvedomí. Dostal si sa cez moje hradby a prenikol tak k môjmu pravému ja, ktoré pred všetkými tak dobre skrývam. S tebou sa nemusím kontrolovať a hrať na niečo ,čo nie som ja ,ale som to konečne naozaj JA. Nechceš vo mne vidieť niekoho ,alebo niečo iné ,čo si si vysníval, ale miluješ ma preto kým som naozaj. Žiadne ilúzie , žiadne nesplnené sny ,ale krásna realita. Si moja chýbajúca puzzla, moja chýbajúca časť srdca , ktorá mi toľké roky chýbala. S tebou sa to prázdne miesto zaplnilo láskou, nehou a nekončiacou radosťou. V tvojich ramenách som našla útočisko, keď sa potrebujem pred okolitým svetom skryť a nechcem nikoho a nič počuť. Si pre mňa kotvou nádeje pre krajšie a lepšie zajtrajšky. Smejem sa niekedy tak nahlas v tvojej prítomnosti ,až mám pocit , ,že ti z toho prasknú bubienky. Môj úsmev na perách je len a len vďaka TEBE. Pozliepal si znovu moje roztrieštené srdce , ktoré bolo na milión malinkých kúskov a vdýchol si do neho život. Už viem ,aké to je spadnúť do lásky a unášať sa spolu zarovno prúdom. Nájsť niekoho ,kto sa pozerá na teba ako na jeden zo siedmych divov sveta. Niekoho, čo pre tvoje šťastie je ochotný risknúť čokoľvek , nech to stojí ,čo to stojí. Blázna s ktorým chceš vyskúšať všetko načo si doposiaľ nemala odvahu , ale s ním sa cítiš voľná ako vták. Preto ak sa niekto vo vašom živote takýto objaví už ho nepustite! Lebo on je ten stratený poklad bájnej Atlantídy.
Pridať nový komentár