Krátke tenké nohy má,
tá modlivka zelená.
Podivne sa pozerá,
vraj- ?, že je nenápadná.
Hladná ona veľmi je,
tak pár cvrčkov zožerie.
Potom pekne priberie,
na spánok sa poberie.
Voľačo sa jej sníva.
Hm...to krásny sen je,
žeby samček jej chýbal?
v tom sa zo sna preberie.
Za samcom sa jej cnie.
Ách, veru – to nie, to nie,
to nie,
veru zle to dopadne.
Trošku si zabedáka,
hneď jedného priláka
Pekne naň žmurkne
a zamáva krídelkom.
Nevinne je ona v tom,
že chce byť so samčekom.
Čo však? Ale zrazu prišiel hlad!
on to ale nečaká.
Jój beda prebeda,
samička sa najedla.
Comments
Pridať nový komentár
Majú to tí chudáci samčekovia modlivky ťažké - už dopredu odsúdení na zánik. K páreniu je dokonca potrebné, aby samica odhryzla samcovi hlavu, je to tak fyziologicky dané.
Ale je fakt, že také modlivky v prenesenom zmysle nie sú len vo zvieracej ríši.
Básnička mala byť asi recesia, že? Ale aj na recesiu si sa trošku viac mohla pohrať s tými rýmami. Je to ako taká detská odrhovačka zbúchaná na kolene. Dúfam, že to nezoberieš osobne, je to len môj subjektívny názor ;)
Ďakujem za koment, ja som iba taký amatér..len tak skúšam čo príde.
Zbúchané na kolene to nebolo trosku som to aj prerábala na prvý šup to nešlo.
Podľa mňa to má aj celkom fajn dej a nejakú tú štruktúru ale je to asi vec vksusu a skúseností..(mne chýbajú..ako vravim som amatér) Áno aj recesia. Dlho sa tomu nevenujem možno o pár rokov to bude lepšie.. Ono išlo aj o tú femimistickú stránku:):)( chlapi nehnevajete sa na mňa...možno by bol svet krajší keby sme si na vás trošku pochrumkávali..:)
ale ďakujem za koment aspoň viem na čom mám pracovať.