1643
Kope vás múza
21.10.2009 - 19:21
12
169
2134

Šibenica

Nádych, výdych… nádych, výdych… Ech, už mi to lezie na nervy, veď to hádam skončí dobre. Nejdem na smrť, či áno? Uff! Mňa asi vážne porazí, trasiem sa ako huspenina a neviem čo ďalej. Len si tu tak stojím ako taká krava a čakám na zázrak. Irónia osudu, aj tak by sa to dalo nazvať. Čo mám povedať? Neviem. Sarkazmus, krásny spoločník na ceste životom, lol. Cítim, že sa mi potia dlane a kolená sa mi roztriasli. Hruď mi stiahlo a čakala som na výsledok, ktorý môže zmeniť celý môj život. Pretisla som niečo pomedzi pery, neviem čo to bolo. Pripomínalo mi to niečo ako škrek. No skvelé! Už ani nerozoznám čo hovorím. Ešte si tu o mne pomyslia, že som veľký blázon, skvelé, fakt skvelé! Irónia forever! Pch! Stále len tak stojím a snažím sa uhýbať pohľadom. Čakám výsledky a premýšľam, ako to poviem rodičom a súrodencom. Ako im vysvetlím čo sa tu deje, bez sĺz. Bez kriku a bez strachu v mojich očiach. Musím byť silná, musím! Iné mi neostáva. Kristepane! Bože, prečo ma tak trestáš? Prečo? Oblizla som si pery a dlane si otrela do džínsov. V očiach sa mi rozšírili zrenice, bola som si viac než istá a do líc mi vystúpila červeň. Nevedela som ako ďalej. Len som tam tak stála a čumela do blba. Na chrbte som pocítila tiaž pohľadov a ešte viac som znervóznela. Cítila som i ľútosť a mala som chuť skríknuť, nech si ju nechajú, aj tak mi nepomôže. To čo sa teraz dozviem, to čo sa stane, sa už nezmení. Pramienok vlasov, ktorý sa mi hompáľal pred tvárou som si rýchlo zahladila za ucho a zahryzla si do spodnej pery. Stále som cítila ľútosť a tiaž pohľadov, ale bola som pokojnejšia, pretože som cítila, že sa už dozviem výsledok, že ho konečne začujem. Už to príde. Cítila som to a bola som si viac-menej istá, že čoskoro začujem smutné slová. „Sadni si Katka, trojka,“ povedala profesorka Vydýchla som si a spokojne som sa vybrala na svoje miesto. Trojku prežijem, je to dobré, lepšie ako päťka, ktorú by som musela doma vysvetľovať. Trojka je dobrá, vraví moja mama. Spokojne som si sadla, búšenie srdca sa spomalilo, dlane sa prestali potiť a kolená sa viac netriasli. Aká som len bola rada, že to takto dopadlo. Mala som pocit, že dostanem infarkt. Smerom ku katedre som ešte poslala ďakovný pohľad, ale profesorka sa už na mňa nedívala a vyvolala niekoho iného. Snáď dopadne lepšie ako ja, i keď… trojka je dobrá.

Comments

Pridať nový komentár

:D:D:D Celkom milý záver, nad takým som nepremýšľala :D

Ja musím priznať, že po prvom odseku som si myslela, že je to o rodiacej žene, potom o superstar, ako spomenula Zuzka a nakoniec sa z toho vykľuje trojka :D:D:D:D No toto....

Inak... Pozerám, že máš peknú zbierku príspevkov... 33. Za tak krátky čas čo si tu, musím uznať že je to super výkon :D

To len tak na okraj ;)

 

Bola som zvedavá, čo si ľudia budú na začiatku myslieť :D A rodiaca žena mi - musím sa priznať - nenapadla :)

A ďakujem :) 

ja som bola zas v tom, že ide o neplnoleté dievča u gyndy a čaká na správu, či je tehotná. ešte pri slove "trojka" sa mi asociovali trojičky :)) no objasnenie na záver ma pobavilo, i keď neviem, či to bol pôvodný zámer. super! napätie sa dalo krájať ;)
Ďakujem :) A máš pravdu, bol to pôvodný zámer ;)

že keď som si spätne čítala ten svoj koment s trojkou, napadlo ma aj čosi perverznejšie ako trojičky... No zas... je pravda, že v tej chvíli, keď som to písala, vôbec som si to neuvedomila... 

Takže pssst :D:D:D!!!

Pardon... 

Toto je ten najlepší samostatný príspevok, aký som zatiaľ od teba čítal. ;) Skvelá myšlienka. Perfektne zvládnuté, jednoduché a nekomplikované. Klobúk dolu. :) Múze zdar! S pozdravom Dušan Damián.
Ďakujem :D Som rada, že sa páčilo ;)
Myslela som, že je to žena na poprave. Potom že robila nejaký odvážny pokus a čakala na výsledok, že či ,,pokusný králik" zomrie alebo nie. Potom mi to znelo, že má prednášať, ale nevie nič vykoktať, ale tu bolo divné ,,Na CHRBTE som pocítila tiaž pohľadov". A zrazu zistím, že je to žiačka pri odpovedi! :D
Celkom zaujímavé závery :) Ďakujem za prečítanie ;)  

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
48
Počet nazbieraných
4, 612
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť