433
Cestovateľský blog
22.02.2013 - 14:57
1
67
1703

Spomienka na Jožka Černého.

Pred časom asi v r.2008 som bol pri písaní nového príspevku zablokovaný, preto som dva najstaršie príspevky musel vymazať, aby som ten nový mohol dokončiť. Časom mi však jedného bolo strašne ľúto, tak som sa rozhodol chybu napraviť. Týkal sa vodáckeho aktívu z októbra 2006.

Nebudem Vás unavovať oficiálnym programom a riešením vodáckych problémov, ale ako to už medzi turistami chodí, našli sme si chvíľu času aj na malú túričku a to do Jaskyne mŕtvych netopierov, do ktorej vstup je po skupinkách najviac 10 ľudí. Samozrejme nás pred vstupom patrične vystrojili.

Prehliadka Jaskyne bola veľmi emotívna, veď miestami boli chodníky z oceľovej mrežoviny aj tridsať metrov nad dnom priepasti a bolo potrebné sa istiť ochranným pásom o fixné lano, aby nedošlo k pošmyknutiu a pádu do priepasti. V jaskyni je aj symbolický cintorín s menami ľudí, ktorí prišli o život pri prieskume jaskýň. Po skončení prehliadky sme sa pobrali lesným chodníkom späť na chatu Kosodrevina

A to je nádherný pohľad z Kosodreviny dolu na Srdiečko

Večerný program skončil v družnej debate pri hudbe nášho priateľa Ľuboša Čajagiho.

Tu je potrebné podotknúť, že príjemná atmosféra, ktorá vládla na chate bola aj zásluhou správcu chaty Jožka Černého, ktorý už bohužiaľ nieje medzi nami         Jožko, česť Tvojej pamiatke !

 

Comments

Pridať nový komentár

Tiež pociťujem smútok, že Jožko už nie je medzi nami, aj keď som sa s ním stretával len sporadicky. Na Kosodrevine (čo je horský hotel v polovici južnej strany  Chopka) vedel vždy vytvoriť pre nás vodákov, ale i deti, lyžiarov, muzikantov, nezabudnuteľnú atmosféru. Dlho na to budeme spomínať.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
22
Počet nazbieraných
2, 094
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť