Tento rok leto akosi rýchlo ubehlo.Vody bolo dosť, ba až príliš, ale jeseň sa už neodbytne začína hlásiť. Prišli na to aj v Lodenici na Mlynčoku a rozhodli sa zamknúť Hron !
Na Mlynčoku je už tradíciou symbolický krátky splav z Brusna. Teda hurá na kone...
... a ide to s nami dolu vodou !
Po plavbe dobre padol výborný gulášik s pivkom ...
... a posedenie v príjemnej spoločnosti pri dobrej hudbe
Najprv som myslel, že ide o vzdávanie vďaky bohom vody, ale potom som prišiel na to, že je to ľudová umelecká tvorivosť- vtipné riekanky.
Zuzka s Ivetkou sa zahrali na sympatické barmanky a usilovne sa starali o naše suché hrdlá.
Súčasťou programu boli aj predajné výstavky stanov, batohov a spacákov HUSKY
a všeličo z MANA shopu
Svoje miesto tu mali aj nafukovacie lode firiem GUMOTEX a Rob Fin.
A všetko so zľavami až do 50%.
A aby bol Hron naozaj dobre zamknutý aj na dolnom konci, o to sa postarali vodáci z Kalnej nad Hronom najprv rôznymi vodáckymi súťažami a ukážkami historického šermu až do večera.
Potom nasledovalo príjemne posedenie v lodenici s patričným občerstvením
A aby bolo veselo, do tanca zahrala skupina ALONE
Cez prestávku Rio premietal krátke filmíky a fotky z vodáckych podujatí( Albánia Bosna ...)
Po prestávke kapelu ALONE vystriedali nitrianski jazzmani EGO GROUP, ktorí čerpali zas z iného súdka
Šéf kapely sa nenápadne schovával za ostatnými muzikantami, tak som ho musel vytiahnuť na svetlo .
Takže, na jar zas nie v pekle, ale na Hrone priatelia !
Comments
Pridať nový komentár
Feri, brloh z konárov mám už vystlaný mäkkým lístím, vykŕmil som sa jesennými plodmi pekne doguľata, potomstvo mám už chvalabohu splodené, revír označkovaný záhryzmi na stromoch, a tak môže prísť zimná pľúšť i slota...
Zobuď ma, až bude na teplomeri jarných 22 a na vodočte v BB 140.
- Slota, preboha, nieeee !!