1623
Kope vás múza
21.08.2009 - 16:48
3
72
1316

Niet cesty späť

Všetko to zmizlo a zrútilo sa do rieky Všetko zničilo fúknutie do karty Zrútil sa celý domček z karát Tak to vyzeralo, keď som sa nato pozerala Teraz niekedy tíško plačem po nociach A prosím Boha o milosť Šepkám a prosím ho Chcem späť čo naveky nám zmizlo Viem, že keby sa to vrátilo späť Bolo by to iné, neúplné Bolelo by to viac, nebolo by to k úžitku Všetci by len trpeli viac ako predtým Som však sebecká a túžim po vzkriesení Túžim vzkriesiť niečo, čoho už dávno niet Prajem si a dúfam, že to príde a padne mi to do roztvorených rúk Snívam, že sa to všetko zmení k dobrému Tíško sa dívam do neba, z ktorého padá dážď Plačem a nad všetkým premýšľam Boli to časy, na ktoré nezabudnem Ale viem, že sa už nevrátia, niet cesty späť P.S.: Opäť báseň, ktorá sa viaže k môjmu životu. Neviem ani prečo pridávam básne, keď ich veľmi nepíšem, ale hádam to nevadí. :)

Comments

Pridať nový komentár

Strašne sa mi páčia básne, ktoré sú písané z vlastných skúseností autorov a táto patrí k nim :) možno by som použila originálnejšie frázy, ale báseň má v celku úžasnú myšlienku :) P.S.: teším sa na ďalšiu ;)
Veľmi si ma potešila a k tým frázam... ja už teraz viem, že ja nedokážem byť originálna :) Možno to niekde vo mne je, tá originalita, ale neviem ju dostať von :) Ďakujem ešte raz :)
Určite tú originalitu máš v sebe, len niekedy je ťažké to dostať napovrch :) držím palce pri dalších dielkach

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
48
Počet nazbieraných
4, 612
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť